Dobrý večer, dnes odpoledne mi banka Air Bank zablokovala účet i kartu. Nemohu se přihlásit také do internetového bankovnictví. Přišla mi sms, že je má karta blokováná z důvodu podezření na nepotvrzené nebo podvodné použití karty. Nejsou mi však po telefonu schopní vysvětlit co se děje. Nevíte proč tak banka muže jednat? Děkuji
Dobry den, ptala jsem se jiz v minuklosti 2x, jednalo se o vyber z bankomatu v CR. Ziji v zahranici a mam v zahranici vydanou platebni kartu (Velka Britanie), kterou pouzivam pro vyber hotovosti/ceske koruny v CR z bankomatu. Odpovedeli jste mi, ze v tomto pripade vzdy volit jako odpoved, zda chci cz koruny 's prevodem' nebo 'bez prevodu' - volit 'bez prevodu,' jelikoz jde o kurz me banky a ten je vyhodnejsi nez kdyz zvolim 's prevodem', coz je kurz provozovatele bankomatu. Moje banka mi uctuje pak navic poplatek a ten cini 2,75 % z vybrane castky. Takze na vypisu mam uvedenou castku, kterou jsem vybrala a pod ni kolik cinil ten poplatek (zkratka: ccc : currency conversion charge). Je teda stale vyhodne pro me volit pri vyberu z bankomatu v CR, pri pouziti karty vydane mimo CR: 'bez prevodu' prosim? Dekuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.