Dobrý den, dnes jsem byl uveden v insolvenčním rejstříku. Na účtu mi byla okamžitě strhnuta částka na placení kontokorentu. Nebude tedy lepší založit si účet u jiné banky, aby do schválení insolvence nestrhli opět peníze z výplaty na zaplacení kontokorentu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci odpověď na situaci, jaký a čí je zájem a záměr používat jen karty k výběrům (do budoucna). Minulý týden jsem si šla k pokladně vybrat. Bylo mi sděleno, že pokladna bude otevřena jen dva dny v týdnu (pondělí a čtvrtek). Dnes je pondělí a byla tam fronta na půl hodiny. Banka píše na webu o tradicích, službách a jak chcete lidi učit hospodařit a být prosperující. Prosperující znamená, kdy se věc daří rozvíjet a dávat dobré naděje do budoucna. My lidi, náš čas, kvůli svým zájmům chceme využívat hotovost tzv. cash peníze na ruku (bez karet), kartu nechceme používat, protože máme k tomu své důvody, jsme stále a více nuceni k tomu, abychom si karty pořídili a platili s nimi. Osobně vidím v kartách bez hotovosti více negativ než pozitiv a cash je pro mě stále důležitý. Platí se v některých službách jen cash. Osobně mít peníze v ruce je pro mě stále bezpečnější než mít pouze kartu, i když si z kartou ten cash mohu vybrat. V Prachaticích proběhla rekonstrukce pobočky spořitelny, májí tam krásné zázemí, dokonce i stěnu z živého mechu, panečku to vše muselo stát. Nyní se zase omezují služby, které lidi stále vyžadují, ale zájmy a pravidla jako služba si určuje jen svrchní panstvo, nikoli lidi. Proč tomu tak je? Jaké má banka záměry? Jaký je záměr až nebude vůbec hotovost, bude nám banka určovat a kontrolovat i to o čem mnozí z nás neví? Děkuji za zpětnou vazbu, Monika
Dobrý den, banka zpoplatňuje transakce potvrzované SMS v internetovém bankovnictví s tím, že v nějaké aplikaci to je zdarma. Je takový postup solidní? Když aplikaci nemám a bojím se nižší bezpečnosti a ztráty peněz, mám si kvůli tomu dělat aplikaci? A co třeba 80lety senior, který nemá chytrý telefon. Taky si má dělat aplikaci? Není to diskriminace?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.