Dobrý den, když jsem zakládal běžný účet u Raiffeisenbank, tak mi bylo slíbeno, že mám všechny výběry z bankomatů všech bank zdarma. Ale po čase změnili sazebník a začali mi účtovat poplatek za výběr z bankomatu v případě, že udělám výběr bezkontaktně. Jinými slovy se jedná o poplatek za strčení karty do bankomatu! Rád bych se zeptal, zda jste se s touto praxí setkali i u jiné banky a pokud ne, tak bych rád Raiffeisenbank a tento její absurdní poplatek nominoval na nejabsurdnější poplatek, pokud taková anketa ještě existuje.
Dobrý den, poslal jsem na EUR účet známé na Slovensko ze svého účtu u Raiffeisenbanky 500 Kč, protože jsme se dohodli, že částku nebudeme přepočítávat na eura. Že to banka udělá za nás. Ovšem Raiffeisenbank mi naúčtovala poplatek 300 Kč, tzn. 60% ze zasílané platby. Mám z toho velmi špatný pocit. Cítím se, že mě moje banka okradla. Je takový poplatek normální i u jiných bank? A je to vůbec legální? Vždyť má banka zisk za konverzi a ještě si k tomu přihodí 300 Kč. Za co to vlastně je?
Dobrý den, potřebuji poradit jak mám postupovat, když matka zdědila běžný účet po zemřelém otci a je v LDN. Nemůže chodit (91 let). Je potřeba provádět platby za matku a banka trvá na tom, že se musí matka dostavit osobně což nelze. V dědickém řízení jsem jí zastupoval na základě plné moci, úředně ověřený podpis. Co mi doporučíte? Když otec žil, tak jsem u tohoto účtu měl dispoziční právo. Děkuji.
Dobrý den, rádi bychom své 90leté mamince založili ve Fio bance běžný účet, aby jí na něj mohl být v budoucnu zasílán důchod. Dosud si pro něj chodí na poštu (proto chceme účet zařídit teď, dokud je pohyblivá), ale její zdravotní stav se začíná zhoršovat. Nechceme ji však připravit o jednu z možností kontaktu s lidmi, pokud je to ještě možné, takže bychom účet nechali zatím jen ,,připravený" a o zasílání důchodu na něj požádali až později. Je potom možné vyzvednout v bance potvrzenou žádost s tím, že by ji maminka doma podepsala a my ji pak odeslali na ČSSZ?Nebo musí být v bance přítomna a žádost podepsat tam? Pokud by to tak bylo, udělali bychom vše najednou při zřizování účtu. Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.