Dobrý večer, mám takový dotaz. Již před 6 lety mi pán zřídil účet v Německu. Já jsem souhlasil s tím, že se jedná o běžný účet, který budu využívat kvůli práci v Německu. Nakonec to dopadlo tak, že si pán vybral 200 EUR a žádná práce nebyla. Já jsem po té odjel pracovat do GB a bydlel jsem tam. Teď jsem se vrátil a žádná pošta mi od banky nepřišla. Nevíte jak bych to měl řešit? Děkuji mockrát za odpověď.
Dobrý den, potřebovali bychom změnit telefonní číslo k účtu, který je veden na dědu, který je momentálně v nemocnici a neschopen pohybu. Jeho OP k dispozici máme, přihlašovací údaje také, ale není možné s ním dojít na pobočku. Správu účtu by dělala jeho dcera (má mamka). Můžete mi prosím sdělit, za jakých podmínek lze v tomto směru provést změnu tel. čísla na mamčino? Děkuji.
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat. Mám exekuci, nepřednostní pohledávku, a chtěl bych si zařídit chráněny účet. Zajímalo by mě, když mi po stržení exekuce zbude výplata ze zaměstnání a nechám si jí posílat na již zmiňovaný chráněny účet, mohu s těmi penězi libovolně nakládat? Výběry nejsou limitovány nějakým způsobem? Případně, lze na tom účtu si šetřit peníze z výplaty, aby mi nebyly případně strženy na exekuci? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, zrušila jsem účet v ČSOB v souvislosti s úmrtím mojí maminky. Předložila jsem notářské rozhodnutí. Bylo to minulou středu a chtěla jsem převézt peníze na můj účet v jiné bance. Ještě mi tam peníze nepřišly. Za jak dlouho tam přijdou? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, někdo zneužil mou platební kartu. Během víkendu z ní bylo v zahraničí zaplaceno několik plateb v hodnotě cca 40 tisíc korun. V bance jsem podala reklamaci a žádost o vrácení plateb, prý mi možná bude něco vráceno. Jde ale o to, že kartou neplatím u zahraničních obchodníků, číslo karty jsem nikomu nesdělila, kartu jsem neztratila, nikde jí neukládám atd. U karty mám nastavené, že veškeré operace musím potvrdit v aplikaci banky - na tyto platby mi nepřišlo ani jedno potvrzení. Jelikož jsem žádnou z těchto plateb nepotvrdila - a to i přes to, že toto mám u banky v aplikaci nastavené, má banka možnost mi platby nevrátit? Předem děkuji za radu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.