Dobrý den, manžel zemřel 15.6. 2021 a při prvotním projednávání u pí. notářky jsem odpověděla na její otázku zda měl manžel nějaký účet. Odpověděla jsem podle pravdy, že nikoliv, ale zjistila jsem, že poslala dotaz do velkých bank, jestli tam nevedou účet na mé jméno. Já mám účet, osobní, jenom na mé jméno. Tak se chci zeptat, jestli pí. notářka tento můj osobní účet má právo zahrnout do dědictví po mém manželovi. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám dvě otázky. Můj otec má už roky exekuce. Má už ale několik let normální práci a ta část výplaty, kterou mu neseberou, chodí na můj účet, ze kterého pak platím jeho nájem a podobné výdaje. Já teď odcházím k jiné bance a napadlo mě, že bych ten starý účet, který má stejně všude zaevidovaný jako svůj, přenechala jemu. Dala bych mu svůj přístup do IB, ať se o to už nemusím starat. A mé otázky tedy znějí: 1) Je to vůbec legální? Hrozí nějaké postihy, když se na to přijde? 2) Lze nějak vymazat historii běžného účtu? Ne že bych nakupovala něco tajného, ale bylo by mi asi příjemnější, kdyby neviděl, co jsem kde zaplatila pozdě. :) Moc děkuji!
Dobrý večer, je možné, aby si někdo založil účet v bance na mé jméno? Doklady ztraceny nebyly. Jedině komu dcera své doklady poslala mailem byla nebankovní společnost, u které zřizovala půjčku. Nyní zjistila, že někdo založil dva účty v KB, které jsou v debetu a jí přišla upomínka k zaplacení. Jak se bránit? Podat trestní oznámení?
Dobrý den, moje sestra, které je 87 roků, je ležící, nechodící, pod péčí charity. Má v bance sporožirový účet, potřebuje peníze a nemůže je sama vybírat. Tak se ptá, zda byste ji mohli posílat určitou částku poštovní poukázkou. Nebo jakým způsobem by peníze dostávala a zda to vůbec nějak jde? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, po zrušení mnou zřízeného účtu jsem banku řádně předepsaným formulářem před čtrnácti dny požádala o vyplacení uložených částek na jiný můj účet. Dosud se tak bohužel nestalo, a protože jsem s uloženými penězi počítala na oslavu svých 50 narozenin, je to pro mne časový problém. Mohu poprosit o informaci, kde svůj požadavek urgovat? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.