Banky.cz Bankovní poradna zdarma Daně #16857,Co potřebuji k podání daňového přiznání?

Co potřebuji k podání daňového přiznání?, Daně

REKLAMA
13.2.2022 Daně

Dobrý den, chci se zeptat na podání daňového přiznání. V roce 2021 jsem byla do 30.6. na neschopence. Od 1.7. do 8.7. zaměstnaná. Poté mi bylo vyplaceno 3 měsíční odstupné. Od července jsem v evidenci ÚP. Chci se zeptat jaké budu potřebovat doklady. Děkuji.

Dobrý den,

pro podání daňového přiznání budete potřebovat Potvrzení o zdanitelných příjmech za rok 2021, které Vám vystaví váš zaměstnavatel. Podpora v nezaměstnanosti (ani nemocenská) není zdanitelným příjmem a do daňového přiznání se neuvádí. Více info v našem článku Jak vyplnit daňové přiznání

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena