Banky.cz Bankovní poradna zdarma Osobní a rodinné finance #22095,Dědictví a nemocný notář

Dědictví a nemocný notář, Osobní a rodinné finance

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 3 000 Kč

Dobrý den, již dříve jsem zde měl dotaz ohledně dědictví. Chtěl bych se Vás zeptat, zda je tento postup notářského úřadu správný, protože mi na tom něco dost smrdí. Koncipientka dala výpověď a celé řízení se odročilo. Tyden na to jsem volal kvůli informacím. Paní která nás má nově na starosti mi sdělila, že neměla ještě čas se na náš případ podívat. Volal jsem další týden a bylo mi řečeno, že tam dotyčná paní celý týden není. Volal jsem dnes znovu a opět mi bylo řečeno, že tam paní není, že marodí, nejspíš až do konce roku a že hold musíme počkat. Přijde mi, že od doby co jsem souhlasil s částkou insolvence, se stále objevují nějaké důvody, proč se řízení nemůže uskutečnit. Nyní nemám absolutně žádné info co se bude dít dál a ani mi ho očividně nikdo nechce sdělit. Přijde mi jak kdyby protistrana hodila notáři pár tisíc které na mě ušetří do kapsy za to, že to bude co nejvíce zdržovat. Proč neurčí jinou osobu, která nás bude řešit, když stávající je nemocná. Proč mi nechtějí sdělit žádné info ani přepojit přímo na notáře? Nevíte prosím jak tento případ řešit? Jak se mám zachovat? Protože tímto způsobem to budou zdržovat až do doby než mi insolvence skončí, aby mi nemuseli dát nic.

Dobrý den,

nedokáži posoudit, nakolik se jedná ve vašem případě o náhodu nebo špatný úmysl. Obecně lze ale konstatovat, že dědické řízení může trvat i několik měsíců, notář může onemocnět či ukončit činnost a jeho úkoly může převzít jiný notář, což vše prodlouží. Jak jsem Vám psal již minule, uzavřel jste bohužel extrémně nevýhodnou dohodu ve stylu "čím později bude ukončeno dědické řízení, tím méně dostanete peněz". Takto se obvykle dohody mezi dědici nesjednávají. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena