Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #22980,Došlo k platbě ve špatné měně

Došlo k platbě ve špatné měně, Platba

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 3 000 Kč
16.2.2024 Platba

Dobrý den, včera jsem uskutečnila převod ze spořícího euro účtu na běžný euro účet. Bohužel se peníze převedly na korunový účet, samozřejmě v korunách. Převod jsem prováděla v internetovém bankovnictví. Podala jsem přes operátora banky okamžitou reklamaci. Jak postupovat, pokud mi reklamaci zamítnout?

Dobrý den,

v rámci reklamace se bude zkoumat kdo pochybil a způsobil škodu. Banka může nahradit jen takovou škodu, kterou sama způsobila. Velmi pravděpodobně jste ale v tomto případě zadala špatné číslo účtu a měnu převodu Vy. V takovém případě Vám banka Vámi způsobenou škodu nenahradí. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena