Dobrý den, jsem v insolvenci, čekám na schválení soudem. Exekuce nemám. Chci se zeptat, jak to je, když dostávám od zaměstnavatele jako benefit stravenky. Jsou v hodnotě 100 Kč/ks, já si platím 10 Kč za kus a 90 Kč hradí zaměstnavatel. Jak to bude potom? Změní se poměr úhrady za stravenky? Vím, že je může po mně chtít uhradit v hotovosti v plné výši. Jde mi o to, co mám říct na schůzce se správcem - že pobírám stravenky nebo se o tom nemám zmiňovat? Děkuji za odpověď.
Moje dcera s manželem je ve společné insolvenci od roku 2017. Příjem manžela je 19 000 Kč/měsíc čistého. Příjem manželky je 16 000 Kč čistého. Vyživují 1 dítě (11 let), bydlí v pronajatém RD. Prosím můžete mi sdělit, kolik financí jim zbývá po uhrazení měsíčních splátek na měsíc? Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.
Dobrý den, byla u mě insolvenční správkyně, měl jsem brát příspěvek na péči na syna ve výši 3 300 Kč, dal jsem to do příjmů. Teď mi přišlo zamítnutí na příspěvek na péči na syna. Nevím co mám teď dělat. Mám to nahlásit insolvenčí správkyni? Děkuji
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně přihlášení pohledávek. V ins. návrhu nemám uvedené vsechny pohledávky (velky počet a hlavně dlouhá doba od půjčky). Vzpomněl jsem si na ně až teď. Jednalo se o sms půjčky. Jedna společnost již neexistuje, druhé jsem napsal email o tom, že jsem v ins. rejstříku. Stačí to takhle? Mají společnosti nějaký systém, který je na dlužníka v ins. řízení upozorní? Jde mi o to, aby po skončení insolvence po mně nebyl vymáhán dluh jehož věřitel se nepřihlásil. Je toto možné? Děkuji
Máme schváleno společné oddlužení manželů, děti už nemáme. Můj příjem byl 15 814 Kč, manželka má invalidní důchod 6 244 Kč a příjem z brigády 3 417 Kč, které se posílají insolvenčnímu správci. Kolik činí nezabavitelné minimum u manželky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám s manželem schválenou insolvenci, již jen čekáme na soud. Věřitelé se již také přihlásili a již byl prezkum pohledávek. Ale mám dluh na rovnátkach a dluh jsem neuvedla do přihlášení, jelikož jsem od toho neměla žádný papír. Co mám dělat mám dluh uhradit? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.