Dobrý den, prosím o radu. Jsem v insolvenci. Teď je to 15 měsíců. Nikdy jsem neměla problém s žádnou splátkou. Dnes mi přišel email od ins. správce, že dlužím na TV poplatcích 405 Kč. Ins. správce chtěl vyjádření. Asi 2x nám nepřišlo do schránky SIPO. Zaplatila jsem vše co na SIPO bývá, ale na TV poplatky jsem zapomněla. Hned jsem to obratem zaplatila. Vše jsem ins. správci napsala a poslala i v příloze foto o zaplacení. Správce psal, že mi na základě tohoto co se stalo bude insolvence soudem zrušena. Opravdu mi muže byt zrušena, když jsem to hned obratem zaplatila a nebyl to úmysl? Děkuji
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak fungují srážky při manželské insolvenci. Jestli se tam započítává vyživovací povinnost na 18. letého studenta anebo už se to nepočítá, když je ve společné domácnosti s rodiči? Zajímá mě, kolik lidí se počítá k vyživovací povinnosti v běžné 4 členné rodině, když rodiče mají společnou insolvenci manželů. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám schválené insolvenční řízení. Od zaměstnavatele mám benefitní kartu, na kterou mi zasílá body které si převádím na peníze. Tyto body jsou za odměnu každé tři měsíce, když nemám žádnou pracovní neschopnost a nebo paragraf. Musím toto sdělení nahlásit insolvenčnímu správci? Kartu mohu využívat jenom ke koupi zdravotního zboží, na fitness centrum a plavání. K jiným účelům není možné ji použít. Děkuji
Dobrý den, prosím, chtěl bych se zeptat - máme s manželkou společnou insolvenci. Teď se teprve přihlašují věřitelé do 20.11. Pracovní smlouvu budu mít až v listopadu. Mám dluh na zdravotním pojištění. Moje otázka zní, zda si mám sám zaplatit za říjen zdravotní pojištění. Nebo se to počítá do toho 20.11? Předem děkuji.
Dobrý den, prosím, chtěla bych se zeptat. Nechali jsme si teď udělat s manželem společnou insolvenci. Teprve se tam přihlašují věřitelé. Insolvenčního správce ještě nemáme. Zatím nikdo nevolal. Přišlo mi dnes vyúčtování z elektriky, že nám budou za elektřinu vracet. Můžu si peníze nechat nebo je musím odevzdat? Musí se to hlásit nebo nemusí? Nechci aby jsme měli kvůli tomu nějaký problém, když bych to neřekla. Předem moc děkuji za odpověď. Přeji krásný den.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.