Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ohľadom vykonávania zrážok nášho zamestnanca. Proti povinnému je vedených niekoľko exekúcii. Zamestnanec je zamestnaný v našej firme od 1.11.2018. Prvá exekúcia nám bola doručená 27.11.2018. Poradie pohľadávky sa riadi dátumom 12.4.2017. Ďalšia exekúcia nám bola doručená 16.12.2018. Poradie tejto pohľadávky sa riadi dátumom 1.6.2015. Obidve pohľadávky sú prednostné. Mimo nich sme obdržali samozrejme ešte ďalšie exekučne príkazy. Nie je nám jasné ako postupovať s prvou exekúciou. Zahájili sme už zrážky zo mzdy a je zrážané na exekúciu Č.1 ktorú sme obdržali 27.11.2018 a nie je nám jasné či v nej už pokračovať, aj keď druhá exekúcia bola prvému zamestnávateľovi zaslaná v roku 2015. Dakujem za odpoveď. Martin
Dobrý den, jsem invalidní důchodce II. stupně a chci se prosím zeptat na toto. Můžeme i v případě oddlužení manželů využít tříletou zvýhodněnou variantu pro důchodce, i když manžel není důchodce? Manžel je zaměstnán na hlavní pracovní poměr. Děkuji
Dobry den, v 6/2014 mi bylo schvaleno oddluzeni, ktere jsem mela splacet do 6/2019. Platila jsem vzdy splatku slozenkou, nebot jsem mela peci o osobu blizkou. Minuly rok v zari jsem nastoupila do zamestnani a od te doby je mi strhavana vetsi castka. Kdyz jsem nyni napsala me insolvencni spravkyni, ze bych mela dohodlou castku jiz mit zaplacenou, bylo mi receno, ze posledni splatka je az v 6/2019. Kazdy kdo mel insolovenci mi tvrdil, ze kdyz si nasel praci, mel ji alespon rychleji splacenou. Tak kde je pravda? Dekuji za odpoved
Dobrý den, máme manželskou insolvenci, v březnu to bude rok. Máme po dobu pěti let splatit padesát procent našich dluhů. Manžel je ale invalidní důchodce třetího stupně (ZTP). Máme dvě děti a tím že splácíme měsíčně 6 734 Kč nejsme na tom finančně dobře. Chtěla bych se zeptat, jestli se nějaké změny týkají i nás. Děkuji.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, mám exekuci na plat, máme i zablokovaný společný účet (manžel je majitel, já mám pouze dispoziční právo), zda je nějaká možnost požádat o zmírnění exekuce co se týče odblokování účtu, jelikož z něho platíme další pohledávky, SIPO a podobně. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.