Dobrý den, potřebovala bych poradit. Mám svůj účet u ČS, kam mi chodí výplata. Nicméně jsem si otevřela účet u Air Bank, kde mi chodí výplata mého otce. Je to z toho důvodu, že jsem za něj uhradila dluh a bála jsem se, aby si opět něco nepůjčil. Proto jsme jeho účet zrušili. Nicméně, kdyby se dostal opět do problémů, o kterých by mi neřekl, může mi exekutor postihnout oba účty? Mockrát děkuji za odpověď.
Dobrý večer, chtěla bych se Vás zeptat, 2017 jsem ukončila osobní bankrot, měla jsem ho na 5 let, vše je dořešeno jako dokončena věc, ale nevím co dál. Jak se řeší výmaz ze Solusu? Pokud teda se to řeší - popřípadě mám se na někoho obrátit? Nebo si to mám vyřešit sama? Myslím dopisem k soudu? Děkuji moc za odpověď.
Pokračování dotazu č. 5657: Zdravím, já jsem si na sebe nenechal nic přepsat. To přepsali sami na katastrálním úřadě po převodu mojí poloviny na vydražitele, jímž je bytové družstvo. Tu matčinu polovinu převedli na družstvo a mě na katastru ponechali jako majitele.
Zdravím, jsem v insolvenci dva roky a vlastnil jsem polovinu rodinného domku se svou matkou. V insolvenčním řízení byla moje polovina prodána, ale abych mohl zůstat bydlet, byl mi stanoven novým majitelem nájem a zajištěn matčinou polovinou. Na katastru převedli polovinu nemovitosti na mne. Nemůže být ted když je polovina přepsána na mne znovu prodána insolvenčním správcem? V insolvenci sem již tří roky.
Dobrý den, pokud je účet (jediný který má) zablokován exekucí OSVČ, která stále podniká, platí i v tom případě možnost vybrat jenom jednorázově dvojnásobek životního minima? Z čeho má platit povinné zálohy na zdravotní a sociální pojistné a daň? (nehledě na průběžné výdaje nutné pro podnikání) Jde o OSVČ bez EET, které jsou všechny faktury hrazeny právě na ten účet a jiné příjmy nemá. Děkuji.
Dobrý den, 20. listopadu naším insolvenčním správcem byla odeslána poslední splátka věřitelům. Do jaké doby je správce povinen poslat zůstatek peněz zpět? Jedná se o říjnové a listopadové výplaty plus peníze, které byly v depozitu. Děkuji za Vaši odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.