Dobrý den, před dvěma lety jsem měl exekuci a blokaci na účtu, kdy jsem využil svého práva na jednorázový výběr. Exekuce byla následně vyřešena a účet mi byl odblokován a mohl jsem ho opět volně používat. Nyní mi byl účet opětovně zablokován kvůli exekuci a chci se zeptat - když se jedná o novou exekuci a novou blokaci, mám nárok na jednorázový výběr ve výši trojnásobku životního minima? Děkuji za odpověď
Dobrý den, přešel jsem od jiného dodavatele služeb k 02 a uhradil první platbu mimo jiné proto, že dle tvrzení pracovníka O2 bude v případě pravidelné platby za tyto služby z účtu vedeného u Air Bank poskytována sleva 300 Kč. Můj dotaz zní, za jak podmínek toto bude realizováno.
Pokračování dotazu č. 24771: Dobrý den, děkuji za odpověď k dotazu na PayPal. Mám ještě dva poddotazy, pokud budete tak hodný a poradíte. Nejde mi kontaktovat technickou podporu na webu ani aplikaci. Po kliknutí na telefonní kontakt se stále ukazuje error, službu messages ve svém účtě nemám, jediná možnost je chat, kde mi po odeslání dotazu přišla automatická odpověď, že nikdo z podpory není k dispozici (psala jsem i ve všední den). Vím, že jsem udělala chybu a neposlala si poprvé na zkoušku z mé banky jen pár korun, ale potřebovala jsem rychle uskutečnit platbu mimo ČR. K tomu se váže druhý doraz - je možné, že jsem překročila limit a PayPal tak vysokou částku peněz nepřijme? Co se stane potom, když z mé banky jsou už peníze pryč? Pokud by byl problém v nadlimitní částce, nepřišel by mi alespoň informační email, nebo by se peníze automaticky nevrátily na můj Moneta účet? Omlouvám se, že obtěžuji, jsem už trochu zoufalá, že když nelze kontaktovat podporu, nebude jiná možnost peníze získat zpět. Až teď jsem četla na zahraničních webech plno stížností, že lidé se nedokáží s customer service spojit třeba několik týdnů i měsíců. Ještě jednou děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.