Dobrý den, dne 7.7. 2023 jsem vybírala v nákupním centru Eden částku 3 000 Kč. Bankomat mi ji bohužel nevydal. Vše jsem řešila se svou bankou přes telefon, kde podali reklamaci, reklamace se pořád prodlužovala a dnes mi přišla odpověď, že dosud nedostali vyjádření obchodníka o mnou podané žádosti reklamace a tak jsou nuceni prozatím reklamaci ukončit. Nechápu takovéto jednání, po 2 měsících, kde jsou všude kamery a je vše dohledatelné, nejsou schopni zjistit, že mi bankomat peníze nevydal. Nevím jak mám dále postupovat, moc děkuji za odpověď.
Dobrý večer, dostala jsem upozornění, že jsem obdržela balíček, který mě bude doručen po zaplacení DPH částky 500 EUR. Název účtu Ludmila Štecová, IBAN: SK 34 5600 0000 OO91 86O2 8001 BIC:KOMASK2X název banky PRIMA Slovensko. Lze o nějak ověřit, zda je to pravda nebo podvod? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.