Dobrý den, čekal jsem na podporu ve vyšší 8 500 Kč a sešla se ve stejný den jako převod bankovního účtu, kde mám splátku úvěru ve vyšší 8 430 Kč. Zbylo mi na život 70 Kč a chtěl bych se zeptat, jestli mám nárok na vrácení. Aby mi banka vyplatila aspoň životní minimum. Nebo se s tím nedá nic dělat?
Dobrý den, jsem žena v ID a mám zkonsolidovanou půjčku u České spořitelny. Mé měsíční splátky jsou na mne příliš vysoké a tak jsem žádala o refinancování, ale to mi bylo zamítnuto. Můžete mi poradit, co dělat? Bydlím sama v pronájmu a peníze které dostanu jako příspěvek na bydlení, tak z toho musím dávat 3 000 Kč na splátky, tudíž nemam na oblečení a vybavení bytu. Insolvence by byla stejná, co se týče splátek. Děkuji
Dobrý den, zrušil jsem loni penzijní připojištění po dosažení 60 let stejně jako pán, který se dotazoval přede mnou. A také jsem dostal vyplaceno odbytné ponížené o 15%. Avšak oproti předchozímu tazateli jsem dostával příspěvky od zaměstnavatele a v daňovém prohlášení jsem odečítal po dobu 10 let od základu daně 12 000 Kč ročně po dobu 10 let. Musím dodanit příspěvky zaměstnavatele i těch 12 tis ročně po dobu 10let? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, před 2 měsíci mi zemřel manžel, nevím kolik Kč měl na účtu. Já mám účet v jiné bance. Bylo zahájeno předběžné dědické řízení. Manžel měl zřízené v KB trvalé příkazy na energie, internet, pojištění. Oznámila jsem společnostem odchod manžela, nyní platby za energie platím sama. Mohu v bance zrušit jeho trvalé příkazy? Děkuji mockrát za odpověď, Jana
Dobrý den, položila jsem dotaz 24.8. pod hlavičkou "Nestíhám splácet konsolidované půjčky". No odpověděl mi jakýsi pan Petr Jermář a toto jsem ještě tedy nezažila. No žijte o chlebu a vodě????? Prosím????? Jsem krásná žena, vypadám o min. 11 let mladší než jsem. Jsem na jedné seznamce, kde si hledám muže pro vážný vztah. A píší mi mladší muži, kteří mají zájem o dejme tomu románek s velice dobrým finančním bonusem. Takže pán pokud někoho nevidí, tak ať nesoudí, fakt mně urazil. Szia
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.