Dobrý den, jsem student. Pokud provedu nějakou službu přes internet kamarádovi, který mi za to zaplatí, do jaké míry to musím nebo nemusím danit. Jedná se například o jednorázové platby 1 000-2 000 Kč. Nemám žádnou práci ani jiné přivýdělky (brigády atp.).
Dobrý den, s manželkou jsme vlastníci tří bytových jednotek (BJ) v bytovém domě - celkem 8 BJ (jedná se o SVJ). S jednou BJ byla jako její součást zakoupena i místnost ve sklepě. Je možné tuto místnost v rámci našeho vlastnictví převést pod jinou BJ - samozřejmě v rámci tohoto domu)? Co je k tomu zapotřebí? Když se bude sepisovat prohlášení vlastníka, bude stačit naše prohlášení na námi vlastněné BJ (popř. pouze pro dotčené dvě BJ), nebo se musí zpracovat prohlášení pro celou budovu i když nejsou práva ostatních vlastníků dotčena? Děkuji za spolupráci a jsem s pozdravem.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li je možné směnit staré bankovky i mince (CHF) jen v centrální bance nebo i v jiných bankách? A jestli je nutné/lepší se předem zkontaktovat s danou bankou a informovat je o obnosu, který chci vyměnit nebo stačí do banky kdykoliv přijít? Děkuji Vám za odpověď
Dobrý den, chci se zeptat, jsem provozovatelem a zároveň pojistníkem auta, ale vlastníkem je můj syn. Měla jsem autonehodu a nejsem viník. Když mi vyplatí peníze za škodnou událost, budu je muset odevzdat insolvencnímu správci, když jsem v insolvenci? Nebo je dostane syn na opravu auta?
Dobrý den, 12. listopadu mi skončila pracovní neschopnost. OSSZ nemá o ukončení neschopnosti podklady. Kdo má povinnost nahlásit ukončení neschopenky? Ošetřující lékař nebo můj bývalý zaměstnavatel? (pracovní poměr ukončení k 31.8., neschopnost od 2.7.-již ve výpovědní době). Děkuji
Dobrý den, dne 29.11. 2021 jsem poslal reklamaci chybně provedené platby z 15.11.2021 na účet Unicredit Bank. Moje banka mi sdělila, že žádost postoupí druhé bance a dále si to již musím řešit sám. Na infolince druhé banky mi řekli, že se platba vrátí zpravidla během měsíce. Už uplynulo více než 5 týdnů a stále mi moje peníze nepřišly zpět na účet. Jak mám dále postupovat? Mám někam poslat podrobnosti o transakci, abych to urychlil? Může banka sdělit kontakt na majitele účtu, abych ho požádal o vrácení neoprávněné platby?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.