Dobrý den, pokud je v rozhodnutí soudu napsáno, že podle insolvenčního zákona je po dobu trvání účinku schválení oddlužení plněním splátk. kalendářem dlužník povinen: b) hodnoty získané dědictvím, darem, jakož i majetek dlužníka, který neuvedl v seznamu majetku, stejně tak i jiné své mimořádné příjmy, použít ke splátkám nad rámec splátkového kalendáře. Takže i přesto, se nemusí Covid odměny odevzdávat správci jako mimořádný příjem při fixní splátce? Účetní mi to tedy minulý rok ponechala, tak jsem to nechala být, že zřejmě je to tak v pořádku, ale jsem.z toho poněkud zmatená. Děkuji za vyjádření.
Dobry den, mam dotaz tykajici se bankomatu, resp. vyberu z bankomatu. Pokud mam platebni kartu vystavenou v zahr. (v ramci EU) a pouziji ji k vyberu z bankomatu v CR, za ucelem vyberu Kc (napr. 3 000 Kc), objevi se mi volba s prevodem a volba bez prevodu. S prevodem se zobrazi "kurz bankomatu" a kolik me to bude stat v mene statu, kde ziji (EUR, britska libra). Pokud bych zvolila bez prevodu, dostanu ceske koruny, pozadovanych 3 000 Kc, ale v jakem kurzu? Jaka je souvislost "s prevodem" a " bez prevodu" s DCC. Dekuji
Dobrý den, dnes bylo v insolvenčním rejstříku zveřejněno usnesení o úpadku a usnesení o ustanovení insolvenčního správce. Snažil jsem se tedy najít na internetu nějaký jiný kontakt než adresu sídla a provozovny IS, tedy telefon nebo e-mail, ale marně. Mám se tedy ještě nějak snažit nějaký kontakt sehnat, abych se s IS mohl domluvit na způsobu plnění usnesením stanovené povinnosti hradit IS zálohu na odměnu a hotové výdaje nebo mám čekat až mě IS sám zkontaktuje s uvedením patřičných kontaktu a číslem účtu, na který mám peníze měsíčně zasílat? A jak dál postupovat, když IS informace zašle nebo v insolvenčním rejstříku zveřejní až další měsíc, přičemž povinnost mu platit mám už od tohoto měsíce? Jako doplňující informaci uvádíme, že IS je advokátní kancelář, která má dle rejstříku firem 6 - 9 zaměstnanců, takže těžko dopředu říct, kdo bude mou záležitost vyřizovat.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.