Pokračování dotazu č. 24771: Dobrý den, děkuji za odpověď k dotazu na PayPal. Mám ještě dva poddotazy, pokud budete tak hodný a poradíte. Nejde mi kontaktovat technickou podporu na webu ani aplikaci. Po kliknutí na telefonní kontakt se stále ukazuje error, službu messages ve svém účtě nemám, jediná možnost je chat, kde mi po odeslání dotazu přišla automatická odpověď, že nikdo z podpory není k dispozici (psala jsem i ve všední den). Vím, že jsem udělala chybu a neposlala si poprvé na zkoušku z mé banky jen pár korun, ale potřebovala jsem rychle uskutečnit platbu mimo ČR. K tomu se váže druhý doraz - je možné, že jsem překročila limit a PayPal tak vysokou částku peněz nepřijme? Co se stane potom, když z mé banky jsou už peníze pryč? Pokud by byl problém v nadlimitní částce, nepřišel by mi alespoň informační email, nebo by se peníze automaticky nevrátily na můj Moneta účet? Omlouvám se, že obtěžuji, jsem už trochu zoufalá, že když nelze kontaktovat podporu, nebude jiná možnost peníze získat zpět. Až teď jsem četla na zahraničních webech plno stížností, že lidé se nedokáží s customer service spojit třeba několik týdnů i měsíců. Ještě jednou děkuji za odpověď.
Dobrý den, PayPal používá jeden sběrný účet pro všechny klienty v dané zemi a platby pak připisuje na virtuální účty přes VS či jiný identifikátor. Vaše platba velmi pravděpodobně dorazila na sběrný účet a jen nebyla připsána na Váš virtuální PayPal účet. Jediným řešením je kontaktování technické podpory a dohledání platby. PayPal je obecně vhodný spíše k převodům menších částek, statisíce ani miliony bych přes tuto platformu určitě neposílal. Držím palce!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, jsem v insolvenci, ale únorový příjem mi bude dělat 14 800 Kč. Mám strach, že mi to zruší. Podle výpočtu kalkulačky nemám ani na tu nejnižší splátku, budu v mínusu 1 000 Kč. Ale jsem ochotná to dorovnat. Můžou mi oddlužení zrušit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, po zemřelé babičce probíhá dědické řízení, které ještě není u konce. Co se týče účtu, hotovost se následně rozdělí mezi dědice (stav ke dni úmrtí). Co se ale stane s penězi, které přijdou na účet až po několika dnech od úmrtí? Děkuji za odpověď. Kateřina
Dobrý den, mám dotaz. Mám půjčku u nebankovní společnosti a dali mi tam úroky, A hrozí, že přijde nějaký interní pracovník. Zajímá mě, co může interní pracovník udělat. A jestli je nejdřív potřeba to dát k soudu, aby přišel exekutor nebo aby mi sáhli na účet. A jestli musí nejdřív poslat písemně, že se něco takové bude dít. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, před dvěma lety jsem měl exekuci a blokaci na účtu, kdy jsem využil svého práva na jednorázový výběr. Exekuce byla následně vyřešena a účet mi byl odblokován a mohl jsem ho opět volně používat. Nyní mi byl účet opětovně zablokován kvůli exekuci a chci se zeptat - když se jedná o novou exekuci a novou blokaci, mám nárok na jednorázový výběr ve výši trojnásobku životního minima? Děkuji za odpověď
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Správně zvolené pojištění na hory ochrání především vaši peněženku. Když už se stane úraz nebo někomu způsobíte škodu, pojištěni za vás uhradí veškeré výdaje. V opačném případě můžete čelit statisícovým až milionovým exekucím. Podívejte se, co doporučují ve společnosti Broker Trust všem, kdo vybírají pojištění na hory a kdo se připravují na odjezd na zasněžené svahy.
Silným motivem k dlouhodobému investování by se mohly stát pro řadu Čechů vlastní děti. Jak ukázal průzkum, který pro Asociace pro kapitálový trh ČR (AKAT ČR) provedla agentura Perfect Crowd, až 66 % respondentů svým potomkům spoří, aby jim v budoucnu ulehčilo vstup do dospělosti. Nejpočetnější skupina dotázaných, konkrétně 29 %, podle citovaného průzkumu naspoří ročně do 10 000 Kč, mezi 10 tisíci a 30 tisíci Kč ročně pak odloží 28 % Čechů.
Po dvou letech vysokých sazeb nastává na hypotečním trhu zásadní zlom. Srovnání nájmu a hypotéky ukazuje překvapivé výsledky: v některých krajích České republiky vychází poprvé od roku 2022 výhodněji hypotéka než nájem. Které to jsou a o kolik méně tam zaplatíte na hypotéce než na nájmu? A co zbývající kraje? Přinášíme srovnání napříč regiony ČR.