Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #21554,Neschválené odchozí platba

Neschválené odchozí platba, Platba

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 3 000 Kč
13.6.2023 Platba

Pokračování dotazu č. 21553: Dobrý den, no a to se právě stalo. Z mého účtu bylo převedeno více jak 12 000 Kč . Vzhledem k tomu, že jsem já nic nepřeváděla, prosím, aby mi byly peníze vráceny zpět na můj účet. Děkuji za kladné vyřízení.

Dobrý den,

děkuji za doplnění. Peníze jen tak z vašeho běžného účtu odejít nemohly, platbu musel někdo autorizovat. Neposkytla jste své přístupové údaje a mobilní telefon třetí osobě? Doporučuji případně podat reklamaci své bance - ta vše prošetří. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena