Banky.cz Bankovní poradna zdarma Osobní a rodinné finance #5719,Nespokojenost s nákupem v zahraničí

Nespokojenost s nákupem v zahraničí, Osobní a rodinné finance

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 3 000 Kč

Dobrý den, objednala jsem si na internetovém obchodě zásilku, kterou jsem zaplatila předem bankovní převodem. K objednávce jsem připsala požadavek, že je velice nutné aby zboží přišlo nejpozději do 28 dnů. Sám prodejce uvádí na stránkách, že zboží je dodáno do 15-25 dnů. Po odeslání peněz se prodejce ozval, že většina objednávek je vyřízena do 25 dnů, ale že je pouhý zprostředkovatel a že o stavu zboží nemá žádný přehled, jelikož se údajně posílá z ciziny. Na základě této reakce jsem požádala o zrušení objednávky a vrácení. Na tento email už týden nikdo neodpověděl a ani na telefonní číslo uvedené na stránkách eshopu se není možné dovolat. Obchodník se naprosto odmlčel a nekomunikuje. Je možné požádat banku o pomoc při vracení peněz zpět? Předem děkuji za jakoukoliv radu či pomoc.

Dobrý den,

obávám se, že banky nemohou vyřešit všechny nedokonalosti světa. Nákup na zahraničním eshopu je čistě Vaše záležitost, se kterou banka nemá nic společného. Nejste-li s postupem prodejce spokojena, můžete si podat stížnost u obchodní inspekce v zemi prodejce (v případě podvodu věc hlaste Policii ČR). Banka pouze na Váš pokyn poslala peníze z jednoho účtu na jiný. Platby stornovat nelze a jinak Vám banka bohužel s nákupem v eshopu pomoci nemůže.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena