Dobrý den, píši všude možně, ale žádná odpověď. Chtěla jsem vás požádat, jsem od 7.1. 2019 nemocná, vždy jsem dostávala nemocenské dávky v nějaké výši a teď jsem dostala asi o 6 tis méně. Vůbec tomu nerozumím. Nikdo mi nic písemně nesdělil. Moc Vás žádám o radu. Děkuji
Dobrý den, poslali jsme zaměstnanci na jeho účet mzdu, která byla omylem přeplacena o nemocenskou dávku, kterou však má vyplatit ČSSZ. Zaměstnanec zemřel, takže není majitel účtu, který by měl neoprávněné obohacení vrátit. Na žádost zaměstnavatele banka může přeplatek v tomto případě vrátit? Či jak jinak postupovat?
Dobrý den, jsem v rámci uzavření školek do 25.5. kdy nám ji budou opět otvírat doma na ošetřovačce. Před chvilkou mne psala manželka, že od zítřka nastupuje na nařízenou dovolenou. Musím já zrušit k zítřku ošetřovné a nastoupit okamžitě do práce? Děkuji
Dobrý den, obdržela jsem Informativní list od ČSSZ. V pojistných dobách mám několik mezer, avšak činí např. jen týdenní mezeru, kdy jsem nastupovala ze zaměstnání do zaměstnání. Jak je na to pohlíženo? Slyšela jsem o tom, že se pro nárok na penzi započítávají jen celé roky. V případě že to vadí, lze si to nějak zpětně doplatit? Děkuji.
Přeji pěkný den, potřebovala bych sjednat schůzku se svým poradcem, jenže jsem ztratila všechny kontakty. Byla jsem v bance v Jičíně, ale můj poradce pan Oto (nevím jak dál) tam ještě nebyl. Potřebovala bych se s ním sejít co nejdříve. Děkuji moc.
Dobrý den, je možné požádat o příspěvek na bydlení, pokud můj čtvrtletní průměrný čistý plat je kolem 16 tisíc (po ins. srážce něco kolem 12 tisíc), manželky plat se pohybuje kolem 13 tis. (po ins. srážce asi 11 tis)? K trvalému pobytu jsme hlášeni tři a nájem a náklady na bydlení činí 9 tisíc měsíčně. Posuzuji se čisté příjmy nebo příjmy po ins. srážkách? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jsem na neschopence a mám isolvenci, srážky mi pravidelně odchází. Dostala jsem v práci odměnu 6 000 Kč a z toho mi bylo stržena zase srážka na isolvenci a ještě sociální a zravotní pojištění. Mají na to nárok? Děkuji předem za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.