Dobrý den, na účet mi dorazily peníze z hypotéky, a když jsem je chtěl vybrat, paní mi sdělila, že mám zamítnutý přístup k účtu, ale peníze na účtu jsou a nemůžu s nimi nijak nakládat. Poradila mi ať zajdu na centrálu a tam to se mnou pořeší. Stalo se to někdy někomu ať vím co mě čeká za překvapení?
Dobrý den, v roce 2014 jsem u CZC zakoupila výrobek včetně prodloužené záruky, která je sjednaná Vaší společností. Chtěla jsem reklamovat výrobek, ale bylo mi řečeno, že mám u Vás nahlásit pojistnou událost a uplatnit prodlouženou záruku. Jak tedy mám postupovat? Dát výrobek opravit v autorizovaném servise a nechat na Vás zaslat fakturu? Jak uplatnit poté prodlouženou záruku. Jedná se o výrobek vysavač iRoomba. Děkuji za odpověď
Prosím o následující pomoc: od roku 1988 jsem měl konto u Commerzbank Kiel, které jsem převedl na devizový účet u ČSOB a z něho postupně čerpal. Na účtu zůstává 5 Eur. Commerbank v Hamm mně za- slala formulář a žádá o vyplnění a navrácení. Mám problém s jeho vyplněním, konkrétně s uvedením tzv. Ansaessgkeit (?) a ještě co provést s malým čtverečkem, který je před výrazem "als gesetzlicher Vertreter" (?). Díky za odpověď ! J.H.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.