Dobrý den, prosím měla bych zájem u Vás v KB pracovat - inzerovali jste volné místo Bankovní poradce v KB Na příkopě 969/33. Mám obchodní akademii s maturitou a ráda bych Vám zaslala svůj životopis, prosím Vás o sdělení Vaší email. adresy. Děkuji a přeji příjemný den Eva Chybíková
Krásný nový rok, u kamarádky jsem viděla Vaše kartičkové kalendáříky, moc se mi líbily. Jsem sběratelka a tak jsem se chtěla zeptat jestli by nebyla možnost je od Vás získat poštou? Moc byste mi udělali radost. Děkuji moc S pozdravem a přáním krásného dne a mnoho štěstí v novém roce Monika Hodanová
Dobrý den, potřeboval bych poradit s výběrem účtu. Z Austrálie bych občas potřeboval převést USD na český účet(1x měsíčně), který bude veden v USD. Z tohoto účtu bych poté potřeboval vybrat hotovost v USD, abych mohl využít kurz směnáren namísto bank(převodem na CZK podle kurzovního lístku bank se ztrácí cca 2% částky vůči převodu ve směnárně). Nyní mám účet u Equa bank, která sice má vedení v USD CZK EUR na jednom účtu a zdarma, bohužel ale nemá hotovostní přepážky kde by se dal výběr USD uskutečnit. Prosím poraďte řešení, přeji pěkný večer
Dobrý den, potřebuji si otevřít firemní (pro s.r.o. firmu) běžný účet v USD, ale s co nejnižším poplatkem za příchozí a i odchozí zahraniční transakce do USA, Číny, Brazilie atd., Protože hodnota mých transakcí se bude pohybovat v hadnotě okolo 150 - 250 USD a každou zahraniční transakci budu potřebovat zaplatit v co nejkratším čase, tak si myslím, že budu k tomu devizovému běžnému účtu taky potřebovat debitní platební kartu, kterou budu používat pouze při zadávání příkazu zahraniční platby při internetbanking po internetu. Proto se ptám: můžete mi poradit, která banka či peněžní ústav mě bude účtovat nižší poplatky za příchozí a odchozí transakce v USD než jsou poplatky v běžných bankách (ČSOB, KB atd.) které si dle mých informací účtují 150 až 500 Kč za každou příchozí a odchozí transakci z a do zahraničí, vždyť tyto bankovní poplatky jsou skoro vyšší než bude moje zahraniční transakce a to je absurdní. Předem Vám děkuji za pozitivní radu. Ing. Petr Skala
Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil článek o "phishingu". Osobně v tuto dobu řeším obdobnou situaci. Vše jsem shrnul na našich webových stránkác.h Děkuji za zveřejnění, či jakoukoliv radu. Taktéž doporučuji všem klientům Fio banky, aby se obrátili na banku s dotazem o námi popsaném riziku a žádali vyjádření banky o jejím postoji k řešení takovéto vzniklé situace. Jako precedenční případ můžete uvést naší reklamaci, která je vedena pod číslem: 810849 S pozdravem Radek Vopat
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.