Dobrý den, při převodu vzájemně dohodnuté platby z mého účtu u ČSOB na mně známý účet u Air Bank je požadováno předčíslí k tomu účtu, jinak mě to dále k platbě nepustí. Nejedná se tedy o předčíslí k mému účtu, ale majitel druhého účtu údajně své předčíslí nezná a radí mně, abych já zadal pouze 0000000. To se mně nezdá jako odpovídající řešení, myslím, že by si to měl sám přesně zjistit majitel toho účtu u Air Bank. To za něho přece udělat nemohu a nerad bych chybným zadáním oněch 0000000 přišel o peníze. Děkuji předem za radu.
Dobrý den, posílala jsem si na PayPal ze svého propojeného účtu Moneta dnes poprvé peníze (bohužel vyšší částku, protože jsem potřebovala rychle provést platbu zahraniční letecké společnosti). V internetovém bankovnictví jsem hned viděla, že částka odešla, už při vyplňování se ukázalo, že jde o okamžitý převod. Na účtu PayPal však dosud peníze nemám. ID převodu jsem napsala do poznámky pro příjemce, jedná se o delší kombinaci čísel a písmen. Zde jsem u několika dotazů četla odpovědi, že je třeba vyplnit variabilní symbol, ten jsem však nikde nenašla. Dá se podle ID ve zprávě pro příjemce identifikovat platba, nebo zůstanou peníze "viset" u PayPal? Jméno na obou účtech mám stejné, ani chybu v číslech jsem určitě neudělala. Předem děkuji za odpověď, Magda
Pokračování dotazu č. 24582: Dobrý den, pane Jermáři, předem vám děkuji za předešlou odpověď a reaguji zpět na váš dotaz k čemu toto potřebuji. Jde o to, že můj přítel je Tunisan, ale já jsem z České republiky. Hledáme způsob, jak by mohl zasílat peníze pro mou potřebu sem do ČR a zároveň když já jsem v Tunisu, abychom tyto peníze mohly z účtu využívat společně. Ovšem nenacházím, žádný způsob jak s penězi pohybovat. Předpokládám totiž, že ani Western Union nebude funkční - z ČR do Tunisu ano, ale naopak to nepůjde. Děkuji
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli lze založit účet (popř. jaký?), který je možno použít na transakce Tunisko - Česká republika. Jde mi především o to, aby se na účet daly vložit peníze v hotovosti v Tunisku a já s nimi mohla disponovat následně v České republice. A zároveň, aby se dal tento účet využít případně pro platby nebo výběry také v Tunisku. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.