Dobrý den, před pár dny jsem si chtěl nechat zaregistrovat doménu u jednoho velmi známého českého poskytovatele. Cena byla 300 Kč. Poslali mi odkaz, otvíral jsem ho na mobilu. Když jsem ho rozkliknul, byl jsem přesměrován do své aplikace blockchain, kde se mi přímo načetla jejich bitcoinová adresa (peněženka) a správná částka v bitcoinech (300 v korunách). Tu jsem jim odeslal. Ani po hodině, kdy se mi transakce ukázala jako potvrzená mi doménu však nezaregistrovali. Napsal jsem tedy na podporu. O den později mi napsali, že v souvislosti s id mojí objednávky není evidovaná žádná platba -> asi nastala nějaká chyba v jejich systému, kdy se moje platba s jejich systémem nespárovala. Vyzvali mě k opětovnému zaplacení 300 Kč. Co je však důležité je, že požadovanou částku jsem jim poslal, je potvrzená a je i dohledatelná na veřejném blockchain.com exploderu. Tak jsem se jich přímo zeptal, jestli jim ta bitcoinová adresa (účet patří) a zda na něm vidí tu částku bitcoinů, kterou jsem poslal. Paní z podpory mi však odpověděla na něco jiného: že oni žádnou platbu v jejich systému neevidují a ať zaplatím. Na to jsem ji opravil, že se neptám na jejich systém (který patrně udělal chybu), ale na to jestli jim patří ta bitcoinová adresa, na které je veřejně vidět částka, kterou jsem jim poslal. I přes to, že jsem jim toto napsal 3 minuty po její odpovědi mi paní z podpory už 2,5 hodiny neodpověděla (na stránkách mají že podpora funguje 24h), přitom na předchozí dotazy odpověděla zhruba 20 minut po odeslání. Proč po mě žádají platbu, i když jsem ji již uhradil a zároveň se vyhýbají odpovědi na otázku zda jim ta bitcoinová adresa (peněženka) patří? (samozřejmě jim patří, vzhledem k tomu, že jsem na ni byl z jejich odkazu pomocí GoPay přesměrován) Sice je to jen 300 Kč ale i to by byl podvod, takže co bych měl nyní udělat? Děkuji
Dobrý den,
nemůžeme tušit, proč Vám technická podpora vašeho poskytovatele služeb neodpovídá. Máte-li pocit že jste byl podveden, řešte věc s Policií ČR. Nejprve bych však doporučil vašemu poskytovateli služeb podat reklamaci, na jejíž vyřízení má ze zákona 30 dní (v řádu minut nebo hodin Vám odpovídat nemusí).
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, jsem v insolvenci, ale únorový příjem mi bude dělat 14 800 Kč. Mám strach, že mi to zruší. Podle výpočtu kalkulačky nemám ani na tu nejnižší splátku, budu v mínusu 1 000 Kč. Ale jsem ochotná to dorovnat. Můžou mi oddlužení zrušit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, po zemřelé babičce probíhá dědické řízení, které ještě není u konce. Co se týče účtu, hotovost se následně rozdělí mezi dědice (stav ke dni úmrtí). Co se ale stane s penězi, které přijdou na účet až po několika dnech od úmrtí? Děkuji za odpověď. Kateřina
Dobrý den, mám dotaz. Mám půjčku u nebankovní společnosti a dali mi tam úroky, A hrozí, že přijde nějaký interní pracovník. Zajímá mě, co může interní pracovník udělat. A jestli je nejdřív potřeba to dát k soudu, aby přišel exekutor nebo aby mi sáhli na účet. A jestli musí nejdřív poslat písemně, že se něco takové bude dít. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, před dvěma lety jsem měl exekuci a blokaci na účtu, kdy jsem využil svého práva na jednorázový výběr. Exekuce byla následně vyřešena a účet mi byl odblokován a mohl jsem ho opět volně používat. Nyní mi byl účet opětovně zablokován kvůli exekuci a chci se zeptat - když se jedná o novou exekuci a novou blokaci, mám nárok na jednorázový výběr ve výši trojnásobku životního minima? Děkuji za odpověď
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Správně zvolené pojištění na hory ochrání především vaši peněženku. Když už se stane úraz nebo někomu způsobíte škodu, pojištěni za vás uhradí veškeré výdaje. V opačném případě můžete čelit statisícovým až milionovým exekucím. Podívejte se, co doporučují ve společnosti Broker Trust všem, kdo vybírají pojištění na hory a kdo se připravují na odjezd na zasněžené svahy.
Silným motivem k dlouhodobému investování by se mohly stát pro řadu Čechů vlastní děti. Jak ukázal průzkum, který pro Asociace pro kapitálový trh ČR (AKAT ČR) provedla agentura Perfect Crowd, až 66 % respondentů svým potomkům spoří, aby jim v budoucnu ulehčilo vstup do dospělosti. Nejpočetnější skupina dotázaných, konkrétně 29 %, podle citovaného průzkumu naspoří ročně do 10 000 Kč, mezi 10 tisíci a 30 tisíci Kč ročně pak odloží 28 % Čechů.
Po dvou letech vysokých sazeb nastává na hypotečním trhu zásadní zlom. Srovnání nájmu a hypotéky ukazuje překvapivé výsledky: v některých krajích České republiky vychází poprvé od roku 2022 výhodněji hypotéka než nájem. Které to jsou a o kolik méně tam zaplatíte na hypotéce než na nájmu? A co zbývající kraje? Přinášíme srovnání napříč regiony ČR.