Dobrý den, můj příbuzný mi chce poslat peníze do Kanady do Montréalu do mojí banky. Úřednice neví jak má vystavit platební příkaz. Neví co znamená číslo tranzitu, protože nefiguruje na platebním příkazu. Jedná se o Komerční banku v Děčíně. Existuje jiná banka která má větší zkušenost ze zasíláním peněz do zahraničí a hlavně do Kanady? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, omylem byla zaslána platba za fakturu firmě místo na její běžný účet u KB na její devizový účet u stejné banky. Vznikla jí tak prý kurzová ztráta a údajně se nedá platba vrátit bez tohoto rozdílu. Existuje nějaká možnost jak tuto mylnou platbu vrátit ve stejné výši, popřípadě nemůže si převést tuto platbu jen z účtu na účet v kurzu, který byl stejný jako v den platby v červnu? Děkuji
Dobrý den, mám dotaz ohledně účtu Paypal. Když mi vracejí ze zahraničí platbu v dolarech, automaticky se mi převede na účet v ČR částka v korunách, samozřejmě. Nicméně obvykle to bývá částka ponížená o poplatky Paypalu nebo jestli je vině kurz dolar/koruna, nevím. Prostě částka o něco nižší. Dá se to nastavit u Paypal účtu, aby mi tam zůstávala částka v dolarech? Díky
Dobry den, chci se zeptat na radu. Jakou formu prevodu penez byste mi doporucili, pokud potrebuju prevest penize v EUR z banky na Slovensku do Cech v CZK. V CR mam bezny ucet v CZK, a primy bankovni prevod z Eur do CZK prostrednictvim SEPA plateb by byl zrejme hodne drahy. Proto uvazuji v Cechach o zrizeni bezneho uctu v EUR a nasledne zmenu podle aktualniho kurzu na CZK. Je to dobre reseni? Jakou banku byste mi doporucili pro zrizeni bezneho uctu v EUR, s co nejnizsími poplatky, a jake jsou poplatky za zruseni uctu? A jestli jako SR obcanu zijicimu v CR mi staci pro zalozeni uctu SK obcansky prukaz. Dekuji
Dobrý den, včera jsme odeslali platbu do banky v Ukrajině pro firmu, která nám má dodávat její produkty. Platba ještě včera odešla, konkrétně 400 000 Kč. I když jsme si firmu prověřovali, všechno se zdálo ok, dnes se objevila nová informace, že firma nemusí být úplně čestná. Na základě toho, jsme kontaktovali Ukrajinskou banku, ta nám řekla, že peníze ještě na cílovém účtu nejsou a budou až ve 14h. Pro zrušení platby a vrácení k nám musíme kontaktovat naši banku, aby poslala do Ukrajinské banky storno platby. To jsme udělali, ale jak se to všechno táhlo, tak k odeslání storna z naší banky do Ukrajinské došlo až v 15:30h. Vím, že ty peníze v ten čas ještě byly na účtu, dost pravděpodobně jsou i ještě teď (20h). Chci se zeptat, dá se zjistit kdy Ukrajinská banka požadavek zpracuje a peníze zablokuje, aby je nikdo nemohl použít? V pondělí ráno budeme opět do Ukrajinské banky volat, jestli přijali požadavek, tak bychom potřebovali poradit, jak a na co se ptát, co chtít apod. Ideální stav by byl, kdyby Ukrajinská banka peníze zmrazila, i když budou již na cílovém účtu, ale to nevím jestli je to vůbec možné. Je jasné, že navrácení peněz bude trvat delší dobu, když by to mělo dopadnout, ale nám teď jde hlavně o kladnou informaci, že peníze jsou zablokované a vrátí se k nám. Je vůbec možné, aby je ta banka zmrazila? Děkuji za rady
Dobrý den, dne 26. 5.2020 jsem provedla kartou platbu, která mi byla stržena z účtu až 17. 6.2020. Volala jsem do své banky, kde mi sdelili, že se jednalo o technickou chybu. Postupovala banka takto správně? Mají nějakou zákonnou lhůtu, do kdy musí být platby kartou strženy z účtu a mají banky povinnost sami klienty informovat, pokud se něco takového stane, či nikoliv? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.