Banky.cz Bankovní poradna zdarma Spoření #24371,Podřízený vklad a spořicí účet

Podřízený vklad a spořicí účet, Spoření

REKLAMA
Stavební spoření s bonusem 8 500 Kč
3.12.2024 Spoření


Dobrý den, pane Jermáři, ve čtvrtek 28.11.2024 jsem v Trinity Bank žádala osobně o zavedení jimi nabízeného produktu v akci ,,Skvělý účet" s úročením 4,08 %. Tento produkt mi byl vymluven s tím, že není dobrý a místo toho jsem byla vmanipulována do tzv. ,,Podřízeného vkladu'' na 9 let. Úrok do 31.12.2024, 4,25 %, později 4-6,18 %. Byla jsem seznámena s pozitivy, nikoli však s negativní stránkou věci. Částku 200 000 Kč (peníze ze zrušeného Penzijního připojištění) jsem měla složit do 10 dnů na účet Trinity Bank. Jelikož paní bankéřka měla veliký zájem na tom abych částku zaplatila ještě tentýž den, učinila jsem tak. Doma jsem si podrobně prostudovala Smlouvu i internet a s hrůzou jsem zjistila, že vklad není pojištěn, že jsem vlastně investor Banky, nikoliv její klient atd. a vlastně mohu o peníze přijít, protože v případě ukončení její činnosti budou uspokojeni v první řadě klienti a na ostatní se nemusí dostat. Částka bude krácena nebo nemusí být vůbec proplacena. Nezaplacením do 10 dnů by Trinity Bank odstoupila od Smlouvy. Zaplatila jsem ihned a tím jsem ztratila možnost ukončení pro mne nevýhodné Smlouvy. Na závěr sděluji, že mi v březnu mi bude 79 let. Pane Jermáři, chtěla bych znát váš názor na věc, zda jsou nějaké možnosti smírného ukončení. Zatím jsem v Trinity Bank nebyla, čekám na vaši odpověď. Nebude-li jiná možnost, nemám problém obrátit se na bankovního ombudsmana. Děkuji za odpověď, Jaroslava

Dobrý den, nehledě na rizikovost podřízeného vkladu a nezmínění negativ při sjednávání produktu - doporučit klientovi ve věku 79 let uložení peněz na 9 let bez možnosti předčasného výběru není dobré. Zkuste banku požádat o ukončení smlouvy dohodou a vrácení peněz. Vysvětlete jim všechny okolnosti výše (máte vyšší věk, šla jste peníze do banky uložit na spořicí účet, ale byla jste přemluvena bez zmínění negativ k jinému pro Vás nevhodnému produktu, naléhání na okamžitou platbu). Snad Vám Trinity Bank vyjde vstříc.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Podřízený vklad a spořicí účet

3.12.2024 Spoření


Dobrý den, pane Jermáři, ve čtvrtek 28.11.2024 jsem v Trinity Bank žádala osobně o zavedení jimi nabízeného produktu v akci ,,Skvělý účet" s úročením 4,08 %. Tento produkt mi byl vymluven s tím, že není dobrý a místo toho jsem byla vmanipulována do tzv. ,,Podřízeného vkladu'' na 9 let. Úrok do 31.12.2024, 4,25 %, později 4-6,18 %. Byla jsem seznámena s pozitivy, nikoli však s negativní stránkou věci. Částku 200 000 Kč (peníze ze zrušeného Penzijního připojištění) jsem měla složit do 10 dnů na účet Trinity Bank. Jelikož paní bankéřka měla veliký zájem na tom abych částku zaplatila ještě tentýž den, učinila jsem tak. Doma jsem si podrobně prostudovala Smlouvu i internet a s hrůzou jsem zjistila, že vklad není pojištěn, že jsem vlastně investor Banky, nikoliv její klient atd. a vlastně mohu o peníze přijít, protože v případě ukončení její činnosti budou uspokojeni v první řadě klienti a na ostatní se nemusí dostat. Částka bude krácena nebo nemusí být vůbec proplacena. Nezaplacením do 10 dnů by Trinity Bank odstoupila od Smlouvy. Zaplatila jsem ihned a tím jsem ztratila možnost ukončení pro mne nevýhodné Smlouvy. Na závěr sděluji, že mi v březnu mi bude 79 let. Pane Jermáři, chtěla bych znát váš názor na věc, zda jsou nějaké možnosti smírného ukončení. Zatím jsem v Trinity Bank nebyla, čekám na vaši odpověď. Nebude-li jiná možnost, nemám problém obrátit se na bankovního ombudsmana. Děkuji za odpověď, Jaroslava

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena