Dobrý den tady vám zasílám podrobnosti ohledně LevelTrade. Po zhlédnutí reklamy na YouTube od firmy ČEZ jsem se zaregistroval druhý den mě kontaktovala Brokerka Iva Svobodová z lollygagpartners-2 postupně ze mě vyloudila 810 000kč. Obchodoval jsem u nich asi 3 měsíce po té jsem se rozhodl přeposlat peníze na svůj osobní účet na to mě kontaktovala finanční z LevelTrade jestli trvám na své žádosti na převod to jsem jí potvrdil a ona na to že mi přepošle e-mail formulář abych ho prý vyplnil a poslal spět. Udělal jsem všechno co požadovala a o dva dny později mi přišel e-mail z Lloyds banky abych uhradil 12%daň a po té mi budou peníze vyplaceny. Co mám dělat s Lloyds bankou se nedá nijak spojit. Děkuji za odpověď Mošnovský Luboš
Dobrý den, před pár měsíci jsem nastupoval do práce. Při vyřizování administrativních záležitostí (podpis smlouvy atd.) si zaměstnavatel udělal kopii občanského průkazu, že to prý mají jako pojistku. Nedávno jsem však četl na internetu, že zaměstnavatel nemůže pořizovat kopie osobních dokladů bez souhlasu zaměstnance. Jedná se o velikou firmu s dlouholetým působením na trhu, přesto se obávám možného zneužití někoho. Nevím, kdo všechno může mít přístup k mým osobním datům. Je tato praxe u zaměstnavatelů častá? Mám si raději nechat vystavit nový OP? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám na Vás dotaz ohledně platby ze zahraniční banky. Prodávala jsem na webu mobil a kupující má účet u Royal bank of Canada. Zboží jsem odeslala a částka (něco přes 2 100 Kč) mi měla být připsána na účet. Royal bank of Canada po mě nejprve chtěli číslo balíku s tím, že peníze budou zaslány po jeho ověření. Číslo bylo ověřeno, balíček už je u nového majitele, ale Royal bank of Canada po mně chce, abych novému majiteli poslala 1 000 Kč, protože částka 2 100 Kč je příliš nízká. Teď mám obavu, zda jsem nějak "nenaletěla". Nechce se mi posílat další peníze. Prosím, můžete mi poradit, jak postupovat? Je "bezpečné" poslat zmíněných 1 000 Kč? Nebo mám trvat na zaslání peněz za mobil? Prý se nemusím bát, že jsem 100% chráněná, ale necítím se tak. Děkuji
Pokračování dotazu č. 16092: Dobrý den, velice děkuji za vaši odpověď. Dva týdny jsem prožívala peklo - potíže psychické i fyzické. Hned zítra podám oznámení o č. účtu na policii. Jméno Zdeňka Pechová se vyskytuje v souvislosti s financemi na netu několikrát. Doufám, že tím mé "předvánoční" starosti končí. Ještě jednou děkuji a přeji krásné a klidné Vánoce. S pozdravem
Dobrý den, v roce 2018 jsem chtěl koupit auto od muže z Velké Británie a v rámci dlouhé e-mailové komunikace jsem mu poslal ofocený pas z obou stran. Je možné, aby ho nějakým způsobem zneužil, například na to aby si ve Spojeném království na mě vzal půjčku? Děkuji
Dobrý den, kontaktoval mě na seznamce muž Liberce, ale pak uvedl, že se narodil v Anglii a z Liberce byl otec. On že přišel o rodinu a pracuje jako lékař na misi v Iráku. Jde do důchodu a chce se usídlit v Česku. Za několik dní napsal, že byl přepaden a přišel o doklady i kartu. Takže má zablokovaný účet v Anglii. Denně mě prosil o pomoc, abych si nechala poslat jeho odstupné na můj účet, což jsem odmítla. Pak poslal bez mého vědomí můj kontakt prý své bance. Bohužel jsem se nechala umluvit denním - prosím, pomozte mi. Banka mě oslovila a já jim poslala svoje údaje i s adresou. Okamžitě přišlo potvrzení o založení účtu i s vkladem obrovské částky v librách. Udělala jsem i požadovanou transakci, bez jakéhokoliv potvrzení kódem. Na můj dotaz po polatcích mi bylo z banky několikrát sděleno, že po mně nebudou chtít poplatky. Pak jsem měla provést další převod z účtu. Ale tentokrát už s potvrzovacím kódem. Za něj že musím zaplatit v přepočtu 270 000 Kč. Kvůi brexitu prý přes český účet: Název účtu: Zdeňka Pechova Banka: Česká spořitelna Účet: 4186283309/0800 Z vdeného účtu prý strhnout nic nemůžou. Je to hodně podivné. Jak můžou chtít takovou - pro mě nepředstavitelnou částku? Napsala jsem, že jsem důchodce s podprůměrným příjmem bez úspor. Snížili na polovinu, což je stejně neúnosné. Pak 67 500 Kč, prý dvakrát. Když nebude do 14.12., účtují prý penále. Nevím jaké. Když jsem se zmínila o podvodu, začali vyhrožovat soudem. Denně dostávám několik emailů s žádostí o zaplacení. Whatsapp jsem musela zablokovat. Pak mi prý dotyčný vše vrátí. Zatím je prý bez dokladů a nemůže odjet. I kdybych si půjčila a něco zaplatila, nevěřím, že to tím skončí. Už nevěřím vůbec ničemu. Ale co mám dělat? Ten nátlak trvá 2 týdny a jsem z toho na dně psychicky i fyzicky. Je mi 70, jsem chronicky nemocná a toto mi nepřidá. Jsem zoufalá, nevím na koho se obrátit. Bojím se, aby mě nepřipravili třeba o bydlení. Poraďte mi, prosím. Děkuji za odpověď. J.N.
Dobrý den, prosím, můžete mi ověřit existenci a solidnost zahraniční banky? Mám obavy, zda nejde o podvodné jednání. Děkuji.
John Hallam Vedoucí pobočky Družstva Samson & Barkley E-mail – Support@snbcooperative.com Tel. - +44 7451 278935 Webové stránky - https://snbcooperatives.com/
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.