Dobrý den, můj tatínek měl sjednanou úrazovou pojistku č. 71198423-15. Bohužel dne 27.2.2021 náhle zemřel. Co je třeba provést, aby se pojistka zrušila? Od měsíce 3/2021 zřejmě platby ze SIPO již neodchází, jelikož účet, za kterého byly platby prováděny, je zablokován, z důvodu úmrtí. Neumřel následkem úrazu, ale na komplikace spojené s onemocněním covid. Předpokládám tedy, že nebude z této pojistky žádné plnění. Je to tak? Prosím o odpověď, jak postupovat. Děkuji.
Dobrý den, lehkovážně jsem uzavřel životní pojištění 18.6. 2020, které chci teď z finančních důvodů zrušit. Platil jsem 887 Kč měsíčně, smlouva je do roku 2060. Jak postupovat a jaké jsou další náklady? O kolik peněz přijdu? Mnohokrát děkuji.
Dobry den, potrebuji poradit jak je to s danemi, kdyz jsem v minulem roce mela castecny odkup z investicniho zivotniho pojisteni bez zaniku pojistne smlouvy. Danove odpocty jsem neuplatnovala. Pojisteni si platim v zahranicni pojistovne (v ramci EU), vyplacena castka mi prisla na ucet v ceske bance. Dle moji mzdove ucetni si musim podat danove priznani a tento prijem zdanit 15%. Dle moji financni poradkyne z pojistovny to zdanovat nemusim. Opravdu nevim, kdo ma pravdu a zda-li nejak tento prijem v DP zohlednit. Dekuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.