Dobrý den, obracím se na vás z důvodu, že několik let platím komplexní úrazové připojištění rodiny, založeno prostřednictvím VOZP. Nyní jsem si jako jednostranně ochrnutý invalida zlomil holení i lýtkovou kost a rád bych uvedené pojištění uplatnil. U VOZP jsem zjistil, že neví, které pojišťovně pojištění platím. Jedná se o účet č. 2550690703/2600. Děkuji za pomoc.
Dobrý den, manipuloval jsem ručně s naloženým přívěsným vozíkem a ten mi vyklouzl z ruky, poškodil roh nárazníku stojícího dodávkového vozidla. Ruční manipulaci jsem dělal na tvrdém, ale nerovném (kameny) povrchu mírně se svažujícím. Zřejmě kolo vozíku najelo na kámen, který vozík otočil a jej neudržel. Došlo k poškození spodní části plastového rohu. K žádné další škodě nedošlo. Prosím jak postupovat a je možné nahlásit emailem? Děkuji a s pozdravem.
Dobrý den, do domu mi narazilo vozidlo. Uplatňovala jsem škodu z povinného ručení vozidla u pojišťovny, kde bylo pojištěné. S pojišťovnou jsme se dlouho dohadovali, až se nárok z povinného ručení promlčel. Můžeme tedy škodu uplatňovat podle §2811? Jaká je promlčecí lhůta v tomto případě?
Dobrý den, do domu mi narazilo vozidlo. Uplatňovala jsem škodu z povinného ručení vozidla u pojišťovny, kde bylo pojištěné. Dlouho jsem se s pojišťovnou dohadovala. Po více jak roce mi přišel dopis od jiné pojišťovny, že ta původní pojišťovna zanikla a ta nová je její nástupce. Jak běží promlčecí doba? Od doby vzniku nehody nebo se prodlužuje o dobu, kdy nastoupila nová pojišťovna? Podle jakého paragrafu se promlčecí doba řídí? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám prosím dotaz ohledně postupu pojišťovny při likvidaci pojistné události. 29.7. jsem měla na parkovišti malou nehodu, u které asistovala i Policie. Řízení policie bylo uzavřeno jako zavinění 50:50. Vše jsem okamžitě nahlásila na svou i pojišťovnu protistrany. Bohužel likvidátor v rámci "šetření času" chtěl zaslat fotografie poškození mého vozu. Z fotek do dvou dnů rozhodl o totální likvidaci, zároveň mi zaslal protokol, kde byla vypsaná výbava mého vozu, ale víc jak polovina věcí tam nebyla vypsaná a hned chtěl zaslat všechny doklady od vozu. S likvidací jsem nesouhlasila neboť je poškozený pravý přední blatník, pravé přední i zadní dveře. Za cca dva dny se mi ozval další člověk z pojišťovny, abychom zaslali rozpočet oprav, to jsme učinili 15.8., ale bohužel do dnešního dne žádná odezva a nevím jak dále postupovat. Když jsem sama kontaktovala pojišťovnu, byla jsem upozorněna abych raději nikoho neuháněla. Za případnou odpověď velice předem děkuji.
Dobrý den, s manželem máme sjednáno společné úrazové pojištění. Budeme se ale rozvádět a já měla před půl rokem úraz ruky. Zůstala jsem v invalidním důchodu a nyní mi bude vyplaceno plnění za úraz. Patří toto plnění do SJM a budu se muset o toto odstupné podělit s manželem? On si na to dělá nárok, ale úraz a trvalé následky mám jen já. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám životní pojištění od roku 2012 (hospitalizace, úraz nebo nemoc 300 Kč/den, pojištění pracovní neschopnosti - nemoc, plnění od 15. dne 200 Kč/den). Pojišťovna se odvolává na to, že jsem měla tři nemocenské stejné diagnozy (C50.9- rakovina prsu a L91-hypertrofická onemocnění kůže). Byly to tři samostatné operace po určité době, proto mi proplatila jen určitý počet dnů. Ve smluvních podmínkách o tom, že se toto sčítá a o diagnóze, nic není, ani že se jedná o nové škodní události. Jak se bránit?
Dobrý den, po havárii vozidla bylo toto vozidlo nárazem zničeno a odtaženo na soukromý pozemek mimo pozemní komunikace a zde stálo do doby, než bylo odtaženo firmou na likvidaci. Poté bylo firmě, která měla zajistit jeho likvidaci na základě protokolu předáno a zrušeno povinné ručení. Nyní mi ale přišla výzva od ČKP na úhradu pojistného za dobu od ukončení do doby, než firma provedla odhlášení na registru vozidel. Mohu se proti tomuto rozhodnutí odvolat? Pojišťovna akceptovala protokol o předání vozidla k ukončení pojistky. ČKP argumentuje tím, že vozidlo bylo na SPZ, ale bez nich by zase nebylo možné provést likvidaci. Prosím o radu, jak postupovat.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.