Dobrý den, požádal jsem stanoveným způsobem o náhradu za trvalé následky (jizva 2x5 cm a poškozená pokožka o rozměru 10x10 cn na bérci pravé nohy). Moje žádost byla v plném rozsahu odmítnuta. Bylo to správné, i když šlo o vážný úraz, kvůli jehož následkům jsem málem přišel o nohu ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pracovala jsem v pojišťovnictví. Přešla jsem na jinou práci. Jelikož se mi nedaří, chtěla bych se k pojišťovnictví vrátit. Bohužel kvůli nedostatku financí jsem v exekuci, kterou v brzké době zaplatím. Je problém v tomto oboru pouze insolvence nebo i exekuce? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ekologická likvidace vozidla proběhla 10.9. 2022, ale vyřazení z evidence vozidel až 9.2. 2023 (dlouhodobý pobyt majitelky v zahraničí), oba dokumenty má pojišťovna k dispozici a pojistnou smlouvu mi ukončila k 9.2. 2023. Nemá to být správně k datu ekologické likvidace? Děkuji
Pokračování dotazu č. 20552: Dobrý den, prosím ještě odpověď na doplňující dotaz. Je součástí vypovězení smlouvy i závěrečné vyúčtování plateb pojistné smlouvy? Nebo je to ze strany pojišťovny volitelný úkon (parafrázuji: prý jim došli formuláře - odpověď na moji dodatečnou výzvu). Ještě jednou dík za odpověď. S pozdravem
Dobrý den, má pojišťovna při jednostranném (ze strany pojišťovny) vypovězení smlouvy (povinné ručení) povinnost toto oznámit písemně klientovi? Pokud ano, jaku formou to má být? A je interval půl roku (po vypovězení smlouvy) adekvátní pro tento úkon? Je na to nějaký závazný obecný předpis, kterým by se každá pojišťovna měla řídit? Za odpověď děkuji. S pozdravem
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.