Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #12158,Příjemce tvrdí, že mu platba nedorazila

Příjemce tvrdí, že mu platba nedorazila, Platba

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 3 000 Kč
18.12.2020 Platba

Dobrý den, odeslala jsem elektronicky platbu (z účtu Poštovní spoř. na účet Fio), která ale příjemci prý nedošla. Částku jsem odeslala znovu, proběhlo to tentokrát v pořádku. Banka to prošetřovala, a prý obě platby měly správně údaje a byly připsány na účet příjemce, takže tu první platbu mám vymáhat od něj. Jenže příjemce se dušuje, že mu ta první platba vážně nedošla (nikdy předtím jsem s ním neměla problém, takže ho nepodezírám z utajování). Nevím co s tím a zajímalo by mě, jestli se něco takového může vůbec stát? Děkuji.

Dobrý den,

nic takového se stát nemůže. Buď jsou peníze připsány na účet příjemce nebo se platba vrací zpět odesílateli. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena