Dobrý den, mám u Vaší společnosti pojištěnou pračku Fagor 50-10 ještě v záruce. Poprvé jsem jí reklamovala v březnu a opět přestala prát. Nahlašovala jsem závadu, ale byla jsem nasměrována k Vám. Děkuji za rychlé a vstřícné jednání.
Dobrý den,
patrně se jedná o omyl, nejsme vaše pojišťovna, ale poradenský portál. Za vady vzniklé během záruční doby (2 roky) obvykle ručí prodejce. Teprve vady vzniklé po záruční době kryje pojištění/placená prodloužená záruka.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, při kontrole výpisů z běžného mé banky ČSOB jsem během tří dní zjistil odchozí platby v eurech na společnost nstysw.com, které jsem nezadával. A když jsem to zjistil, ihned jsem zablokoval kartu. A když jsem volal na službu k zablokování karty, bylo mi řečeno, že mi kartu zablokovali trvale a pošlou do 9 dnů kartu novou. Je možnost získat peníze, které mi byly z účtu odcizeny? Díky za odpověď a hezké dny, Petr
Dobrý den, mám dvě děti a mám insolvenci. Nevyužívala jsem měsíční slevu na dani na děti k výplatě. Pracuji jako servírka s platem cca 19 tisíc měsíčně, ale chci využít roční zúčtování daní. Musím peníze dát insolvenčnímu správci nebo mi zůstávají? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám velký problém. V minulosti jsem si nabrala hodně půjček, pak nebyla možnost splácet kvůli snížení úvazku. Dostala jsem se do začarovaného dluhu, vytloukala jednu půjčku druhou a tak dále. Nakonec se to dostalo tak daleko, že se nedalo splácet. Požádala jsem o insolvenci, jenže ta mi byla nakonec zrušena kvůli neplacení částky pro správce IS. Přišla jsem o práci a ani na ty splátky nebylo. Můj dotaz teď zní tak, když od ledna budu mít pracovní smlouvu v nové práci, kde bude dostatečná výplata, můžu zažádat znovu o insolvenci? Je větší šance, že mi bude schválena nebo spíš ne? Jaké jsou teď mé další šance jak postupovat? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Při výběru ideální dispozice bytu se zákazníci potýkají s otázkami, jak efektivně využít prostor a jaká dispozice bytu či domu nejlépe odpovídá jejich životnímu stylu. Projděme si proto aktuální statistiky výstavby, informace o oblíbené velikosti bytů i to, jak se v posledních letech mění požadavky na bydlení. Ukážeme, jak se dispozice bytu odráží v ceně, ale i jakou dispozici upřednostnit v jaké životní situaci. A hlavně: jak při tom všem zbytečně nepřeplatit.
Bodový systém v České republice představuje efektivní mechanismus pro sledování a regulaci chování řidičů na silnicích. Každý řidič začíná s nulovými body a při porušení dopravních předpisů se jim přičítají tzv. trestné body. Tento systém není pouze preventivní, ale také přispívá k dlouhodobému zajištění bezpečnosti na silnicích.
Jak získat nejvýhodnější havarijní pojištění pro vaše auto? Nejjednodušší způsob, jak vybrat správné havarijní pojištění, je porovnat si všechny nabídky online na jednom místě. Proto jsme pro vás připravili přehlednou online kalkulačku havarijního pojištění.