Dobrý den, chtěl jsem se optat, mám půjčku u ČS a v pořádku ji splácím, výplata mi chodí na ůčet, žádný problém. Chtěl jsem půjčku navýšit a doplatit z ní kartu od Cetelem, tam také asi nebyl problém ani s příjmem, ale měl jsem nebankvní půjčku od nejmenované společnosti a obchodník si chodil týdně pro splátky. Nastalo to, že mi třeba zavolal, že nestíhá atd. a že mu dám příště dvě atd. Najednou jsem se dověděl v bance, že mám záznam ohledně špatného splácení ač to nebyla moje chyba vyloženě a že jsem dlužil třeba 300 Kč nějaký měsíc třeba 400 Kč asi pět záznamů za ten rok. Půjčku jsem raději doplatil předčasně a chtěl jsem se optat, musela mě banka poslat na risk a nakonec mi bylo navýšení zamítnuto ač byla překvapená i paní v bance znají mě léta. Myslíte, že to mohlo mít vliv? Děkuji Robert
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak mám zrušit kreditní kartu, kterou mám u MONETA Money Bank. Brala jsem si 20 000 Kč a najednou splácím 40 000 Kč. Vůbec nevím, jak se mi to tam dostalo, stále ji splácím pravidelně a nemohu ji stále doplatit. Děkuji za radu, snad mi nějak poradíte, Alena
Pokračování dotazu č. 3691: uver byl schvalen rakouskou bankou, penize pristaly na uctu,ale jak jsem psala nize,po neuspesnem odeslani do CR a snahy vybrat hotovost se vse protahuje a mam obavy, zda to nechtějí odpiskat zcela. V rakousku vsechny podklady byly v poradku, nevim, po cem porad patraji. Max registr, ale ten preci resili uz pri schvalovani. Reklamace byla podána a uz nevim, jak se branit.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.