Dobrý den, mám otázku která se týká spol s.r.o. Řeší některé banky tzv. refinancování stávajícího úvěru včetně zajišťovacího příkazu (tj. blokace části dluhu) ze strany FÚ? Stále probíhá kontrola, zajištěná částka je sporná. Tj. vyplacení částky zajišťovacího příkazu a vyplacení stávající úvěru? Nemovitost na částku dosahuje řádově 65% z odhadu nemovitosti. Děkuji za radu na koho vstřícného a pružného se obrátit. Příjemný den
Dobrý den, měla bych dotaz týkající se kreditní karty. Mám limit 20 000 Kč a k 31.10 mi končí platnost karty. Zůstatek mám momentálně 5 000 Kč a chtěla jsem se zeptat, zda musím kartu "splatit", tedy jestli k poslednímu dni musí být rovněž zůstatek 20 000 Kč nebo zda mi pošle banka kartu novou.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je možné získat půjčku, když mám záznam v registru? Chtěla bych se zbavit všech půjček a raději platit jen jednu. Takhle už to dál nezvládám a insolvencí to nechci řešit. Je tu nějaká možnost? Prosím naléhavé.
Dobrý den, uvažuji o půjčce cca 380 000 Kč. Jaký příjem je potřeba k takovému obnosu a u které banky v současné době je nejlepší požádat o úvěr? Upřímně bych raději o něco výší úrok, ale dobré jednání v případě nějakého výpadku. Nikdy nevíme, co se může stát. Děkuji Ladislav
Dobrý den, můj dotaz se týká platby na Váš účet 5994130217/0100, VS 90110310 částka 4 162,-Kč. Částku 4 162,- Kč v současné době splácím. Bohužel jsme jenom lidi a pan advokát, u kterého jsem uzavřela plnou moc, je momentálně dlouhodobě nemocný a veškeré podklady jsem předala jemu. Bylo by možné zaslat veškeré podklady týkající se mého dluhu opět na mou adresu? Za kladné vyřízení předem děkuji.
Dobrý den, chci se zeptat, zda má banka povinnost vůči klientovi vystavit potvrzení o ukončení úvěrového produktu v případě, že její klient konsoliduje půjčku/y do jiné banky. Pokud ano, jakým způsobem (elektronicky/poštou) a do kdy musí toto potvrzení doručit? Řeším problém právě z takto provedené konsolidace, kde v původní bance mi nechtějí toto potvrzení vystavit a v cílové bance ho potřebují, jinak mi naúčtují nemalou smluvní pokutu. Zvažuji žalobu. Děkuji
Dobrý den, v odpovědi zde uvádíte, že, cituji "Pokud Vám banka žádost o půjčku zamítla, pak máte buď nedostatečný příjem či jste v registrech dlužníků. Jiný důvod pro zamítnutí není." Ovšem z vlastní zkušenosti vím, že tomu tak není. Přestože nejsem nikde v registrech a mám dostatečný příjem, odmítla mi domovská banka půjčku z tzv. "interních důvodů". Na dotaz, co to znamená mi bylo sděleno, že zaměstnanci banky neznají důvod a je to zkrátka interní důvod a s tím se musím spokojit. Neřeším, že jsem nedostal půjčku, ale fakt, že mi banka nedokáže nebo nechce sdělit co znamená "interní důvod". Obávám se, že pokud jsem klientem banky a banka si mě takto "ocejchuje", mám právo vědět, proč. Předem děkuji za Vaši odpověď a jsem s pozdravem
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.