Pokračování dotazu č. 3018: Dobry den, dala jsem na vasi radu a chtela jsem sjednat konsolidaci. Bohuzel Vy jste mi napsal, ze nemocenska neni problem, ale v bance mi rekli, ze pokud marodim, tak konsolidace nejde provest a na materske dovolene s tim uz nic neudelam. Nevim kam si mam tedy dojit. Dekuji lucie
Pokračování dotazu č. 3016: dluzim 400 000 Kč a platim dohromady 11 000 Kč, jde provest konsolidace, i když marodim? Jsem v pracovní neschopnosti a do prace mne uz nepusti a pak rovnou nastupuji na materskou dovolenou, proto se ptam, zda mam sanci s tim neco delat. Predem dekuji za odpoved
Pokračování dotazu č. 2926: Dobry den, pisu ohledne pana Koutneho, co by mel byt poradcem a ohledne pujcky, ze psal, ze to mame schvalene, penize z tohoto cisla 999037 instrukce ohledne pujci a ted jsme zadaly o jinou pujcu a taky nam prislo z tohoto cisla bylo psano. Tak jsem se chtela zeptat, jestli muzete zjistit, od jake nebo od koho to je posilane. dekuji Drinkova
Pokračování dotazu č. 2887: Děkuji za odpověd, ještě bych se chtěla zeptat, jestli když marodím přes 2 měsíce a budu až do porodu, tak jestli by to šlo převést půjčku z České spořitelny do GE Money Bank, i když budu mít z práce výpis o výdělku? Děkuji za odpověd KRŮŽELOVÁ
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.