Dobry den. Mam ucet ve Francii u BNP PARIBAS. Pracoval jsem tam a chodila me tam vyplata. Potom jsem si vzal pujcku, ktera se mne strhavala z meho platu. Potom jsem skoncil a pracuji v Č.rep. Splatku tam dal posilam z ceskeho uctu. Ted nekdy by to melo byt splacene. Jde mne o to, ze jsem zapomel heslo na internetbanking a nemuzu kontrolovat odeslane platby a zustatek atd. Francouzsky se nedomluvim a nevim jak pozadat o nove heslo. Nevite, jestli nektera ceska banka by me to mohla pomoct vyridit? Tim myslim jako ze by byla materska nebo tak neco? A dalsi otazka, jestli je treba rozumne do budoucna si ponechat ucet u teto banky a nechat si tam posilat vyplatu z Cech? Dekuji za pripadnou radu L.Hof
Pokračování dotazu č. 3073: To chápu, pak je mi ale divné, že mi zamítli žádost o půjčku i v mojí bance, kam mi chodí výplata a kde mi právě půjčku poskytli i přes to, že mám smlouvu na dobu určitou. A první žádost, kterou mi schválili a nabídli i daleko víc finančních prostředků, tak najednou nic... A také nechápu, proč by mi v jiné bance řekli, že mám záznam.
Dobrý den, je mi 21 let, mé doložitelné příjmy jsou kolem 30 000,- měsíčně, práci mám na dobu určitou s tím, že smlouva již byla jednou prodloužena, jsem svobodný a bezdětný, mé úvěry činí splátku celkem 3900,- měsíčně. Chci si zkonsolidovat své stávající úvěry. Bohužel mé žádosti banky odmítají bez udání důvodu, kromě jedné, kde mi sdělili, že mám negativní záznam v registru BRKI či NRKI. Proto jsem si zažádal o výpisy z těchto registrů, ale po prozkoumání v nich není nic, co by zhoršovalo moji bonitu. Všechny své závazky platím včas, což je na nich viditelné. Potřebuji vyřešit tuto situaci z důvodu hypotéky, o kterou si chci zažádat příští rok. Můžete mi poradit, v čem by mohl být problém? Vycházím z toho, co mi řekli v bance ohledně registrů. V případě zájmu mi pomoci, mohu dokumenty zaslat mailem. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.