Dobrý den, po pouhém telefonním dotazu u RB (původně jsem byla klient Equa bank) na předčasné splacení úvěru mi zbylou částku banka samovolně strhla z účtu a úvěr byl tedy splacen. Navíc mi byl stržen i poplatek za předčasné splacení. Přitom mi operátor při dotazu ohledně splacení a případném poplatku za splacení výslovně sdělil a ověřil si v mé smlouvě, že předčasné splacení bude zadarmo. Úvěr jsem chtěla splatit z jiného účtu, než u RB. Přitom ode mne nedostali příkaz k úhradě ani pokyn po telefonu. Toto jednání a skutečnost jsem reklamovala, kdy výsledek reklamace po vyslechnutí nahraného telefonátu s mým dotazem je, že pravda je na mé straně a peníze mi vrátí na účet. Výsledek jsem obdržela minulý týden a svoje peníze stále na účet nebyly převedeny. Ve výsledku mých necelých 200 000 Kč lítá někde v luftě. Mám tedy dva dotazy: 1) Jak může vůbec dojít k tak absurdní situaci? 2) Mohu žádat kompenzaci za pochybení? Vždyť banky si za každou maličkost účtují poplatky, penále apod. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím o radu. Točím se neustále v dluhové spirále, jedná se o mikropůjčky. Splácím půjčku půjčkou - prosím poraďte mi co dělat. Do insolvence jít nechci z důvodu, že bych si rád v budoucnu vzal hypotéku. Nejedná se o velké částky, jen mi nikdo nikde nechce půjčit, protože je strašně velká měsíční splátka v registrech. Celkově se jedná asi o max 100 000 Kč. Zaplo 21 000 Kč, splatnost jeden měsíc, Rerum 28 000 Kč, splatnost jeden měsíc. Plus mám splátky měsíčně cca 10 000 Kč, příjem cca 33 000 Kč.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.