Dobry den, mam dotaz. Rucil jsem tatovi za pujcku. Tata prestal platit. Tim jsem se taky dostal do exekuce. Ale otec vstoupil do insolvence. Ted mi tvrdi, ze az se vyplati cela castka exekuce, mam narok na vraceni penez od doby kdy jeho insolvence zacala. Tvrdil mu to jeho insolvencni spravce. Je to pravda?Mam na to narok? Trva to uz 2 roky.
Dobrý den, jsem šestý rok po ukončení insolvenčního řízení a při žádosti o úvěr mi nebylo vyhověno z důvodu negativního záznamu v registru. Jiné pohledávky nikde nemám, insolvenční správce mi přitom sdělil, že k výmazu dojde po 5 letech automaticky. Jak se mohu bránit a co udělat pro výmaz z registru dlužníku?
Dobrý den, mám dluh u společnosti Rerum od 2016 v roce 2017 jsem žádala o splátky, které mi zamítli. Teď mi přišlo na email, že pokud nezaplatím, že to dávají k soudu (inkasní agentura devries). Chci se zeptat, jestli je dluh promlčený a jak jim mám odpovědět. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám účet u ČS, ale zamítli mi konsolidaci (bez udání důvodu). Chci se pokusit zažádat u KB. Musím při žádosti dokládat výpisy z registrů, když u nich účet nemám? Popřípadě, vydá mi tyto výpisy i ČS nebo musím žádat jinde (NRKI, BRKI)? Děkuji
Dobry den, dostal jsem od Sberbank návrh na úvěr, o který jsem zažádal, tady jsou parametry: Celková výše 70 000 Kč, výše bonusu 6 157 Kč, doba splatnosti 37 měsíců, měsíční splátka 2 305 Kč, úroková sazba 7,99 % p.a., úroková sazba s bonusem 2,77 % p.a., RPSN 8,41 %, RPSN s bonusem 3,10 %, celková zaplacená částka 79 302 Kč, celková zaplacená částka s bonusem 73 145 Kč. Když si ale vynásobím měsíce x splátka, tak mi vyjde jiná částka než jakou mi poslali v emailu, proč? Je to nějaký podvod? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dočetl jsem se, že nebankovní spotřebitelské úvěry do 5 000 Kč nejsou vůbec regulované. Nicméně jsem narazil na článek, který uvádí, že spotřebitelské úvěry do 5 000 Kč, tzv, mikropůjčky jsou po novele zákona o spotřebitelském úvěru rovněž regulovány a poskytovatelé dohlíženi jako všichni další poskytovatelé. Prosím, jak to tedy je? Děkuji a pěkný den přeji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.