Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #5224,Reklamace výběru z bankomatu

Bankomat v Praze odmítl vydat peníze, co dál?

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 1 000 Kč
30.9.2018 Banka

Nevím jak postupovat v této pro mne velmi neobvyklé situaci, a proto se na Vás tímto prostřednictvím o radu a pomoc. Dne 20.9. 2018 cca v 17:45 při mé návštěvě Prahy jsem si v terminálu ATM ve Vlašské ulici pokusila vyzvednou částku 5 000 korun. Automat přijal moje údaje tedy i PIN, ale výdej se neotevřel a žádné peníze mi nebyly vydány. Z tohoto místa jsem okamžitě volala na na číslo telefonu na bankomatu uvedené a v angličtině (nevím proč) komunikovala s obsluhou. Ona osoba mi sdělila, že nejsou v bankomatu peníze a nevydaná částka mi tedy nebude účtována. Protože tedy bankomat v ulici Vlašská neměl tuto částku k dispozici použila jsem další bankomat v ulici Mostecká a ten mi vydal 1 000 korun současně s výpisem, kde byla odečtena i částka předchozího výběru v ulici Vlašské. Byla jsem nucena dle instrukce informací Poštovní spořitelny navštívit ještě ten večer pobočku ve Spálené ulici, kde mi bylo řečeno, že částka bude automaticky vrácena zpět na můj účet u této spořitelny do sedmi dnů. Toto se ale do dnešního dne t.j. 30.9.2018 doposud nestalo. Nevím tedy, jak dále postupovat, abych dosáhla nápravy a částka mi byla vrácena na můj účet vedený u Poštovní spořitelny Praha. Jsem 70ti letá důchodkyně, která navíc v ČR nežije a uvedená situace je pro mne velmi stresující a nepříjemná.Za Vaši radu a pomoc předem děkuji, s úctou Karolina

Dobrý den,

reklamace výběru hotovosti z bankomatu může trvat až 30 dní. Slíbený týden se mi zdá velmi optimistický. Nezbývá Vám než dále apelovat na svoji banku (Poštovní spořitelna), aby Vám peníze na účet připsala zpět. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Podřízený vklad a spořicí účet

3.12.2024 Spoření


Dobrý den, pane Jermáři, ve čtvrtek 28.11.2024 jsem v Trinity Bank žádala osobně o zavedení jimi nabízeného produktu v akci ,,Skvělý účet" s úročením 4,08 %. Tento produkt mi byl vymluven s tím, že není dobrý a místo toho jsem byla vmanipulována do tzv. ,,Podřízeného vkladu'' na 9 let. Úrok do 31.12.2024, 4,25 %, později 4-6,18 %. Byla jsem seznámena s pozitivy, nikoli však s negativní stránkou věci. Částku 200 000 Kč (peníze ze zrušeného Penzijního připojištění) jsem měla složit do 10 dnů na účet Trinity Bank. Jelikož paní bankéřka měla veliký zájem na tom abych částku zaplatila ještě tentýž den, učinila jsem tak. Doma jsem si podrobně prostudovala Smlouvu i internet a s hrůzou jsem zjistila, že vklad není pojištěn, že jsem vlastně investor Banky, nikoliv její klient atd. a vlastně mohu o peníze přijít, protože v případě ukončení její činnosti budou uspokojeni v první řadě klienti a na ostatní se nemusí dostat. Částka bude krácena nebo nemusí být vůbec proplacena. Nezaplacením do 10 dnů by Trinity Bank odstoupila od Smlouvy. Zaplatila jsem ihned a tím jsem ztratila možnost ukončení pro mne nevýhodné Smlouvy. Na závěr sděluji, že mi v březnu mi bude 79 let. Pane Jermáři, chtěla bych znát váš názor na věc, zda jsou nějaké možnosti smírného ukončení. Zatím jsem v Trinity Bank nebyla, čekám na vaši odpověď. Nebude-li jiná možnost, nemám problém obrátit se na bankovního ombudsmana. Děkuji za odpověď, Jaroslava

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena