Dobrý den, doma jsem našel vkladní knížku s vkladem u Volksbank Slovensko - Ľudová banka. Nedopátral jsem se nikde informaci, jestli tato banka ještě existuje a jestli je tedy možné vklad vybrat. Vklad je ze dne 15.04. 2002. Pokud byste k danému měli nějaké informace, byl bych rád za jejich předání.
Dobrý den, mám uzavřen termínovaný vklad z roku 2020 na pět let u Wüstenrotu. Tedy původní smlouva. Nyní je vlastníkem Moneta Money Bank. Mám otázku. V případě předčasného výběru, je výše sankce dle původní smlouvy? A jsou smlouva a podmínky platné z Wüstenrotu? Děkuji
Dobrý den, mám penzijní připojištění z roku 2012 a zvažuji přechod na DPS. Mohu přecházet pouze v rámci stejné spol. nebo k jakékoliv na trhu dostupné? Po přechodu na DPS, mohu následně dále měnit penzijní fond, jak často? Jsou nějaká finanční rizika při převodu/převodech? Děkuji
Pokračování dotazu č. 19946: Dobrý den, ještě by mě zajímalo, bude chtít soud pak nějaký doklad o tom co jsem s penězi udělala nebo ne? A jak dlouho pak trvá bance než mi peníze ze zrušených knížek pošle? Již nyní mohly peníze vydělávat, ale bohužel každý týden navíc přicházejí děti o peníze. Děkuji moc
Dobrý den, mám dotaz ohledně Unicredit Bank - potřeboval jsem si diverzifikovat volné prostředky na spořících účtech a založil jsem si účet u Unicredit Bank. Nalákala mě nabídka úrokové sazby 5,5% s limitem 1 mil. Kč. Na účet jsem vložil něco pod milion korun. Nyní jsem si na internetu všiml, že Unicredit změnil podmínky, kdy zvedl úrok na 6%, ale limit se snížil na 500 tisíc, nad které je úročení 0%. Toto je pro mě samozřejmě nevýhodné. V internetovém bankovnictví Unicreditu nikde není vidět úroková sazba, žádná zpráva na toto téma mi do IB nepřišla. Zároveň emailová stránka nic nehlásí. Přitom Unicredit posílá např. reklamní sdělení, ale ke změně limitů nic nepřišlo. Dotaz zní: je možné si stěžovat u banky a vymáhat finanční rozdíl, který tam vznikl? Případně je možné si stěžovat u jiné instituce? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.