Dobrý den, po přečtení vašich odpovědí ohledně spoření pro děti jsem zjistila, že je nejlepší spořit měsíčně částku 1 700 Kč. Ráda bych se však zeptala, jaká banka momentálně nabízí nejlepší úročení s ohledem na poplatky za založeni a vedení účtu. Zda třeba momentálně není nějaká akce? Vyplatí se vůbec při dnešní inflaci spořit dítěti nebo je jiná forma spoření? Mohla bych spořit měsíčně cca 2 000 Kč. Dále bych se chtěla zeptat na vkladní knížku, jak přesně funguje. A kdybych ji svému dítěti založila, zda jsou tam úroky. S přáním krásného dne.
Dobrý den, jako matka platím dceři žijící v Kanadě 8 roků stavební spoření. Je zletilá, je tam zaměstnaná a platí tam tedy daně z příjmu. Dcera má stále trvalé bydliště v ČR. Poprvé na výpisu z účtu za rok 2020 stav. spořitelna upozorňuje, že kdo není daňový rezident v ČR, nahlásí to fin. úřadu a ten tyto údaje předá správci daně, kde je člověk daňovým rezidentem. Tedy v případě mé dcery kanadskému daňovému úřadu? A proč? Dcera má přece stále trvalé bydliště v ČR, pracuje a odvádí daně z příjmu jen v Kanadě. V ČR žádné příjmy nemá. Prosím o vysvětlení, jak se má dcera tedy zachovat nebo co mám já, jako plátce toho staveb. spoření (už od dětských let dcery) zařizovat? Moc děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat ohledně penzijního připojištění. Pokud zvolím výběr formou renty na dobu delší než 10 let, tak se mi nic nedaní, ale na druhou stranu - úročí se mi peníze nějakým způsobem? Nebo se jen čistě rozpočítává uspořená částka dělená počtem let vyplácení renty? A potom ty peníze tam leží jen tak bez úročení a znehodnocuje je inflace? To by bylo lepší jednorázově vybrat a někam je uložit.
Dobrý deň, chcem sa informovať v mene klienta. Klient žiada ukončiť zmluvu a vybrať všetky finančné prostriedky zo zmluvy, nakoľko už nastúpil na dôchodok. Máte na to nejaké konkretne tlačivá, alebo si ma napísať žiadosť sám? Ďakujem za skorú odpoveď a zaslanie tlačív.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.