Banky.cz Bankovní poradna zdarma Spoření

Spoření - strana 77

spořící účet, termínovaný vklad, stavební spoření, vkladní knížka, penzijní připojištění a jiné formy spoření, kam uložit naspořené peníze? 

Stavební spoření s bonusem 8 500 Kč
REKLAMA

Penzijní spoření a předčasný výběr

22.4.2020 Spoření

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně zrušené smlouvy penzijního připojištění u České pojišťovny. Vzhledem k pandemii jsem byla nucena zrušit své penzijní připojištění. Byla to pro mě poslední možnost jak přijít k penězům a nezadlužit se v bankách či u nebankovních společností. Je mi teprve 31 a jsem maminka na rodičáku. Penzijko mám již od roku 2008 takže tam mám celkem nemalou sumu. O kolik přijdu a vše co se týče sumáře to vím. Ale potřebovala jsem ty peníze ihned. Paní mi na pobočce řekla že výplata v případě zrušení smlouvy je 2 - 3 měsíce, ale že pokud si ihned sjednám další smlouvu (kterou jsem stejně chtěla), výplata peněz bude přibližně za deset dní na účet. Překvapilo mě to a souhlasila jsem. Převedly jsme na nový účet rovnou 300 Kč (nevím zda i to byla podmínka) a vše bylo vyřešeno. Druhý den mi paní volala, že se strašně omlouvá, ale že to tam nějak zadala špatně nebo chyba v systému či co a že abych na to měla nárok musela bych na ten nový účet převést dvacet tisíc ze starého účtu. Zase jsem souhlasila protože i tak o ně nepřijdu a zbytek by mi stačil. Ale ona že to tedy nějak zařídí abych tam nemusela znovu a pošle nějaký papír s dostatkem k nim na centrálu. Odpoledne mi to nedalo a volala jsem jí že jak to tedy dopadlo. A ona že až bude vědět zavolá mi. Tak jsem se ještě ptala že když ty peníze potřebuji budou mi i tak vyplaceny po těch deseti dnech? A ona že samozřejmě po deseti dnech od schválení shora. A úplně mě dostala když dodala že jim posílala email a oni by jí to měli schválit a že na to mají měsíc na tu odpověď. Jako to mi chce vážně říct že jsem penzijní připojištění rušila úplně zbytečně? Potřebuji nutně splatit jeden úvěr a teď nevím co dělat. Zda čekat a modlit se aby to bylo už další den či k ní nebo přímo někam na centrálu naběhnout a řešit to přímo. Poradíte mi co s tím? Děkuji za odpověď

REKLAMA

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena