
Správa mobilních zařízení pro banking, Banka

Dobrý den, nemohu se dostat do mobilní aplikace banky, kvůli tomu, že už ho mám ve více zařízeních, které bohužel už nefungují. Dotaz zní - když si zavolám do banky, odeberou mi z rozbitého telefonu přístup k Air Bank? Abych se mohla dostat přes můj nový telefon. A druhý dotaz - když zavolám do banky, může mi banka z mého účtu převést peníze na jiný účet? Děkuji za odpověď.

Dobrý den, přístup k zařízením (mobilům) si u Air Bank můžete spravovat přes internetové bankovnictví. Banka Vám s tím určitě ráda pomůže - navštivte nejbližší pobočku Air Bank nebo se domluvte na dalším postupu přes infolinku. Převod peněz na základě pokynu přes telefonní hovor dnes většina bank již nenabízí z důvodu komplikovanější identifikace volajícího klienta (u převodu musí být 100% jistota, že voláte skutečně Vy).


