Dobrý den, jsem již staršího věku a něco jsem zažil, ale jednání pojišťovny ČSOB mne silně zklamalo. Nechal jsem se zlomit od jejich agentky 1.2.2016 na pojištění pro případ úrazu, tzv. denní odškodné, s limitem od 8. dne zpětně. Víte, 45 let hraji ragby, určitě nemůže pojišťovna ode mne požadovat kvůli uzavření pojistky, abych začal hrát Petang. Přes důchodový věk se kolikrát do roka sejdeme a dáme si, zahrajeme si, to snad není nic špatného. Jak sami víte, v našem věku se stát může leda co, i když budete sedět doma a čučet na telku. Tak jsem se pojistil, neodolal jsem spíš sympatické osobě, které jsem podlehl, přesto že jsem měl mnoho úrazů, nikdy jsem je s pojišťovnou neřešil, ztráta času, to bych každý rok proseděl polovinu u lékaře a na pojišťovně. Dokonce na základě těchto pojistných události, okleštili smlouvu na tolik, že jsem ji zrušil. Víte platit z důchodu 500 Kč. někomu a bez žádného, výhledově užitku, to nemá formu, na to si musí nalézt jiného sponzora. Budu velice rád, když budou má slova někoho zajímat, mile rád dodám veškero korespondenci k danému problému, děkuji Štrincl.
Dobrý den,
mnoho seniorů se nechá přesvědčit líbivými slovy podomních prodejců, pořadatelů předváděcích akcí (tzv. šmejdi) a prodejců po telefonu ke koupit produktu, který nepotřebují či je jinak nedokonalý (a obvykle předražený). Stačí úsměv mladé slečny a starší lidé nadšeně kupují předražené hrnce, zázračné medikamenty a nepotřebné finanční produkty. Legislativa na ochranu spotřebitele se snaží co může, ale primární problém je vždy na straně seniorů, že si něco dobrovolně koupí, a až následně zjistí, že se jedná o zcela nepotřebnou, předraženou a nekvalitní záležitost.
Pojistit lze jen nahodilé riziko. Tedy např. senior je téměř nepojistitelný na riziko úmrtí, protože se jedná o jistou událost, která dříve či později nastane (není nahodilá, nelze se ji vyhnout). Stejně tak nelze pojistit seniorovi úraz při hře ragby. Proto máte ve smlouvě uvedené výluky z pojištění, na které Vás ale měl prodejce pojistky předem upozornit.
Doporučuji náš článek Podvody s prodejem produktů po telefonu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, před půl rokem jsem se napálil od jedné organizované skupiny, která dělá podvod s kryptoměnou a peníze se k nim posílají přes cizí účty v ČR. Vše jsem již řešil s PČR a teď mi přišel dopis, že se jim povedlo zajistit, s pomocí banky jednoho z příjemců, 23 500 Kč. V dopise bylo, že mi částku nechali vydat na účet, ale nikde nemůžu najít, kdy se má ta částka ke mně vrátit. Má banka mi řekla, že se mám zeptat oddělení, kde jsem podal oznámení. Ti mi ale řekli, že se musím obrátit na banku, která peníze zajistila a má je vydat. Ale tam mi asi nějak nedokážou porozumět, takže odpověď stále neznám. Jsou to momentálně dva týdny, co mi byl dopis zaslán. Nevíte co dál?
Dobrý den, přišla mi od banky výpověď smlouvy o kontokorentu. Banka požádala, abych do 10 dnů splatila celý kontokorent a to je 55 tis. Je to normální, že banka tak pozdě může oznámit výpověď smlouvy? Jasně že jsem nesplatila cely kontokorent a teď mi běží ještě úrok z prodlení.
Pokračování dotazu č. 24350: Dobrý den, přítel nevstoupil do insolvence dobrovolně sám od sebe, ale paní co má na starost hypotéku, tak na přítele dala žádost na insolvenci. On jim žádný souhlas nedal. A přesto že nedal souhlas, přesto ho dali k soudu.
Dobrý den, po dlouhých peripetiích s placením za vedení účtu akcií deponovaných v CDCP Bratislava jsem se rozhodl akcie darovat městu Komárno. Jedná se o akcie Slovenské loděnice a.s. Komárno. Můžete mi sdělit, jak mám postupovat, když dar město Komárno přijme? Děkuji a zůstávám s pozdravem, Milan
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Pokud pracujete na zkrácený úvazek, může mít výše vaší mzdy zásadní vliv na to, zda se vám zdravotní pojištění dopočítává do minimálního vyměřovacího základu. V tomto článku se podíváme na to, kdy je nutné pojistné dorovnávat a kdy se můžete vyhnout doplatkům, například pokud patříte mezi studenty, důchodce nebo rodiče pečující o děti, případně máte více zkrácených úvazků.
Do deseti let vznikne v České republice dvacet nových Center dlouhodobé péče, s kapacitou 2 500 lůžek. Za ambiciózním projektem stojí české pojišťovny, které tak reagují na rostoucí potřebu specializované péče o seniory. Podle České asociace pojišťoven (ČAP) otevře první centrum své dveře v roce 2025 v Chodové Plané na Tachovsku, další bude následovat v Dolních Břežanech. Projekt tento týden získal oficiální podporu Vlády ČR.
Máte nárok na příspěvek na bydlení? A pokud ano, jak o něj požádat? Je to složité? Dá se to zvládnout online, nebo musíte nějak jet a čekat fronty na úřadech? Vše se dozvíte v našem článku. Připravili jsme pro vás podrobný fotonávod se snímky obrazovky, jak o příspěvek na bydlení požádat, krok za krokem. A ukážeme vám, zda na příspěvek máte nárok, či nikoliv. Pojďme na to!