Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #17582,Ztratil jsem mobil

Ztratil jsem mobil, Banka

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 3 000 Kč
9.4.2022 Banka

Dobrý den, pokud jsem ztratil mobil a následně druhý den jsem zablokoval banku v mobilu (konkrétně KB klíč) a zablokoval SIM kartu a následně za dva dny koupil nový mobil s novou SIM kartou ale se stejným číslem, tak se chci zeptat - mohu si už normálně odblokovat KB klíč? Nebo hlavně se chci zeptat, k čemu je konkrétně vázaný KB klíč? Předpokládám že k SIM kartě. A jestli každá SIM karta má jiné číslo, tak by mělo být vše v pořádku. Je to tak? Děkuji

Dobrý den,

přesný postup doporučuji ověřit přímo s KB, ale obecně - pokud jste zablokoval párování mobilní aplikace se ztraceným telefonem, můžete si bez obav nainstalovat mobilní aplikaci na nový telefon. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2025, všechna práva vyhrazena