Banky.cz Slovník Doklad o pojištění

Co je to Doklad o pojištění

REKLAMA

Definice Doklad o pojištění

Potvrzení o sjednaném pojištění, který vystaví pojišťovna klientovi po zaplacení pojistné částky.

Daňová kalkulačka pro výpočet daně z příjmů OSVČ v roce %current-year%

Daňová kalkulačka pro výpočet daně z příjmů OSVČ v roce 2024

18.12.2024 Daně

Víte, kolik jako OSVČ zaplatíte v roce 2025 na dani z příjmů? A co si můžete odečíst? To všechno zjistíte s pomocí daňové kalkulačky pro OSVČ. A usnadníte si tak přípravu daňového přiznání.

Dotazy k Doklad o pojištění

Zakládání spoření online a kopie OP

14.2.2021 Spoření
Dobrý den, má právo úřad (myšleno obecně, např. úřednice na městském úřadě nebo finanční instituce) žádat při osobním jednání u přepážky, že si potřebují ofotit OP? Konkretní příklad - chtěl jsem si navýšit splátku u důchodového pojištění, které mám u jisté pojišťovny a úřednice u přepážky mne přesvědčovala, že si musí ofotit OP. Bez ofocení údajně nemůže cokoli ve vztahu ke smlouvě měnit. Chtěl jsem si tuto skutečnost ověřit na jejich infolince, bohužel, není možné se v pracovní den dlouhé minuty dovolat. Stejně tak jistá banka, kde jsem si chtěl online založit spoření (v asi třetím kroku jsem měl ofotit nebo naskenovat OP) a e-mailem jim poslat kopii OP. Bez toho nelze dát pokračovat. Na co postupné a opakované ověřování v internetovém bankovnictví, když banka chce při zakládání účtu posílat kopii OP nezabezpečeným spojením? Nebo ČSSZ - bez kopie OP se se mnou úřednice odmítla bavit, šlo o vyřizování důchodu - údajně musí fotokopii dokladu přiložit k žádosti. Nechápu. Děkuji. Dobrý den, při zakládání produktu na dálku (spořicí účet, běžný účet, atd.) jsou vždy vyžadovány kopie dvou dokladů totožnosti z důvodu ověření vaší identity. Pokud s tímto nesouhlasíte, produkt si na dálku nezakládejte. Ohledně ČSSZ Vám bohužel nejsem schopen odpovědět, nejsem expertem na státní správu. Ale banky/pojišťovny kopii OP vyžadují.   ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Havarijní pojištění a povinné ručení

31.8.2020 Pojištění
Dobrý den, mám prosím dotaz ohledně postupu pojišťovny při likvidaci pojistné události. 29.7. jsem měla na parkovišti malou nehodu, u které asistovala i Policie. Řízení policie bylo uzavřeno jako zavinění 50:50. Vše jsem okamžitě nahlásila na svou i pojišťovnu protistrany. Bohužel likvidátor v rámci "šetření času" chtěl zaslat fotografie poškození mého vozu. Z fotek do dvou dnů rozhodl o totální likvidaci, zároveň mi zaslal protokol, kde byla vypsaná výbava mého vozu, ale víc jak polovina věcí tam nebyla vypsaná a hned chtěl zaslat všechny doklady od vozu. S likvidací jsem nesouhlasila neboť je poškozený pravý přední blatník, pravé přední i zadní dveře. Za cca dva dny se mi ozval další člověk z pojišťovny, abychom zaslali rozpočet oprav, to jsme učinili 15.8., ale bohužel do dnešního dne žádná odezva a nevím jak dále postupovat. Když jsem sama kontaktovala pojišťovnu, byla jsem upozorněna abych raději nikoho neuháněla. Za případnou odpověď velice předem děkuji.  Dobrý den, obvyklá reakční doba může být až 30 dnů, tedy pokud jste pojišťovně dodala vyžádané podklady 15/8, vyčkejte do 15/9. Nevím o jak staré auto se jednalo a jak byla vyčíslena škoda (nad 100 000 Kč, jestli byla přivolána Policie ČR?), ale pojišťovny Vám nemohou vyplatit více než zůstatkovou hodnotu vozidla (proto možná bylo rozhodnuto o totální likvidaci - resp. v této cenové relaci by bylo možné dohodnout opravu).  K havarijnímu pojištění je možné sjednat i připojištění GAP, v rámci kterého je možné v případě totálních škod vyplatit pojistné plnění v plné výši pořizovací ceny vozu. Doporučuji náš článek 7 největších mýtů a omylů, které kolují o havarijní pojištění. ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena