České obchody nabízejí zákazníkům pestrou paletu platebních metod. K platbě kartou sáhnou tři ze čtyř Čechů raději než po hotovosti. Mladší generace už dává přednost mobilním platbám. Starší věkové skupiny zůstávají věrné klasické plastové kartě, jak ukazují statistiky platebního stylu České národní banky a také Index prosperity, zpracovávaný Českou spořitelnou, ve spolupráci se Sociologickým ústavem Akademie věd ČR.
České obchody nabízejí zákazníkům pestrou paletu platebních metod. K platbě kartou sáhnou tři ze čtyř Čechů raději než po hotovosti. Mladší generace už dává přednost mobilním platbám. Starší věkové skupiny zůstávají věrné klasické plastové kartě, jak ukazují statistiky platebního stylu České národní banky a také Index prosperity, zpracovávaný Českou spořitelnou, ve spolupráci se Sociologickým ústavem Akademie věd ČR.
Co byste řekli na možnost, získat za své nákupy odměnu v podobě vrácení určité částky? Zní vám to dobře? Tento atraktivní bonus je spojený s pojmem cashback. Pojďme se tedy společně podívat na to, co to přesně cashback je, jak funguje, jak ho začít využívat a s jakými výhodami je spojený.
Češi patří mezi světové přeborníky v používání platebních karet. Do čeho se ovšem pouštíme s podstatně menší odvahou, je jejich nahrávání do chytrých telefonů a hodinek, důvodem jsou obavy ze zneužití. Opatrnost při placení kartou je na místě, potvrzují kybernetičtí specialisté. Druhým dechem ale dodávají, že smart technologies jsou jednou z nejbezpečnějších forem placení.