Zdravím vás... na můj účet, jenž mám u jiné banky než je ta vaše mi přišla platba od jakéhosi vašeho klienta, potřebovala bych podle jeho čísla účtu zjistit jeho jméno ať vím od koho to je a když tam se s ním spojit a domluvit se s ním na vrácení...díky a s pozdravem Stanovská to číslo účtu je - 6015-30929881 / 0710
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na jaký typ produktů bych se měl zaměřit pokud potřebuji účet takový, abych si na něj mohl posílat peníze z internetu (paypal) a zda budu potřebovat účet i s cizí měnou na svém účtu nebo zda bude stačit měna CZK? Většinou by částky neměly přesáhnout 1.000,- Kč/měsíc a rád bych si občas přeposílal peníze na jiné účty. Byl bych velice rád i za internetové bankovnictví. Pokud možno abych za účet nemusel platit žádné měsíční poplatky (vč. internetového bankovnictví). Děkuji za odpověď
Dobrý den, potřebuji poradit, jak postupovat v případě, že mám velmi špatně pohyblivou maminku, která by si chtěla zařídit nový sporožirový účet. Je možné, abych toto obstarala sama s jejím občanským průkazem? Pokud to nejde, poraďte mi prosím jinou možnost. Předem děkuji za odpověď. Eva Červinková
Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o radu. Partner má u vás veden účet z banky Icici Bank Plc Online Payment mu byli poslány peníze k Vám již je to 10 dní a stále se mu na účtu nic neobjevuje. Musí být z naší strany potvrzení ohledně povolení převodu peněžních prostředků či vyplnit nějaký formulář. Vzhledem k tomu, že s převodem peněz ze zahraničí nemám zkušenosti, prosím o vaši radu. S úctou Herrmannová Markéta
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.