Dobrý den, jsem opravněný dědic a snažím se v bankách zrušit běžné účty zůstavitele (konkrétně GE, ČSOB) a spořící účet v ING. Po dodání dědického usnesení mi bylo v GE řečeno, že není možné bezhotovostně převést zůstatek na můj účet a poté účet zrušit, nýbrž musím zůstatek vybrat hotově na pokladně. Jak je toto u banky možné?
Mám cestovní vkladní knížku na kterou mi chodily každý rok výpisy s uvedením ůroku. Již delší dobu se nic takového nestalo a tak bych rád věděl zda mám knížku zrušit, nebo si ji nadále ponechat jako rezervu. Ne vždy je k dispozici patřičný automat, ale pošta je je zatím chvála skoro v každé střdiskové obci. Děkuji za informaci. Tomeš
Dobrý den, mám akcie z kupónové privatizace, jsou vedeny na nezařazeném účtu u Centrálního depozitáře cenných papírů. Dividendy jsou mi každoročně vypláceny poštovní poukázkou. Akcie zatím nehodlám prodávat. Problém: Jednak jsem změnila příjmení a jednak se hodlám přestěhovat. Opravdu existuje jen jedna jediná cesta, která by vedla k zanesení změn týkajících se mé osoby (majitelky akcií), a to, že musím uzavřít smlouvu s některým z účastníků CDCP? Děkuji za odpověď. Kudláčková
dobry den dostala jsem exekuci na učet kterou jsem jiz vyresila splatkovym kalendařen ale po dobu splaceni se nedostanu k učtu čímz mi vznikl problem splatky u ge money kde mi kazdy mesic byla k 10 v mesici strhavana splatka jeste pred vzniktnutim problemu jsem se spojila s oddelenim pohledavek kde jsem chtela pomoci a poradit kam mohu zasilat mesični splatky bylo mi sdeleno ze mohu splacet jen prez ucet coz neni mozne složenkou tez neni mozne jsem uplne sama takze doporuceni dalsiho cloveka s uctem na preposilani take neni mozne takze mi bylo sdeleno ze kdyz prestanu platit ceka mne daleko horsi situace nez ted mohu pozadat o radu jak vsemu predejit a platit jinym zposubem nez toted zatim nic nedluzim ale pristi mesic mi tento problem vznikne mohu tomu jeste nejak predejit dekuji za odpoved
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.