Dobry den Nedavno jsem mel od vas telefonni rozhovor ohledne pojisteni karty.Operator mi tedy nabidl pojisteni ztratu a odcizeni pritom mi slibil ze vse je zdarma.Bohuzel se mylil a nyni jsem zjistil ze za toto jste mi strhli 49kc.Toto budu platit kazdy mesic.Pokud ano jak to mohu zrusit. Dekuji za odpoved
Dobrý večer, měl bych takovou prosbu,zajímalo by mě jaký bankovní ůčet by jste mi doporučily? Měsíčně mi na ůčet přijde zhruba 18000kč,upřednostnoval bych výběry v bankomatech dané banky zdarma a nejlepší možné výhody bankovního ůčtu co jsou možné.Air bank zní jako seriozní banka co si buduje dobrou klientelu jejich výhodnou nabídkou ale je u této banky nějaký háček? Popřípadě jakou banku by jste mi doporučily pro běžný bankovní ůčet s nejvíce výhodami a nejmenšími poplatky? Děkuji Petrowski
dobrý den mám dotaz paní mi posílala 30.1.2012 z jejího účtu ge money bank částku na můj poštovní účet ale ta částka na mém účtě není,přes mail mi poslala že tak platbu učinila ale mám pocit že to stáhla z netu a platbu neposlala.prosím jak zjistím žejí opravdu poslala.děkuji martina
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.