Dobrý den, koncem března r. 2021 zemřel otec a během dědického řízení se ukázalo, že měl nějaké akcie Unipetrolu a z vytěsnění malých akcionářů nevyzvednutou částku cca 16 000 Kč. O akciích jsme nevěděli, takže nikdo nepožádal o vyplacení peněz. Vypořádání dědictví proběhlo až v březnu 2022. Je možné peníze ještě nějak získat, když lhůta k jejich vyžádání byla 30. 9. 2021, kdy ale zrovna probíhalo dědické řízení a s majetkem otce se stejně nemohlo nic dělat? Děkuji
Dobrý den, vlastním akcie společnosti O2 z kupónové privatizace. Dividendy jsem dosud dostávala v České spořitelně. Jakým způsobem mi bude provedena výplata těchto akcií po vytěsnění menšinových akcionářů? Četla jsem o termínu od února do dubna 2022. Dosud jsem nebyla v této věci nikým kontaktována. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám u České sporitelny majetkový účet. Rozdělený do fondů SPOROBOD SPOROINVEST, TOP STOCK STOCK, SMAILL CAPS REICO, ČD NEMOVITOSTNÍ REICO, ČS LONG LEASE, dluhopis EGB ZEROBOND 2025 a ČS KORPORÁTNÍ DLUHOPISOVÝ. Peníze stále padají a mám obavy, že přijdu o hodně peněz. Už teď Je to přes 40 000 Kč. Posílám tam 2 000 Kč měsíčně a je to jako kdybych je vyhodila oknem. Finanční poradce mi říká "čekejte a nedívejte se na účet". Člověk nechce nechávat peníze ležet, že se znehodnocují, jak všude radí, ale kdybych je měla doma, mám je všechny. Mohli byste mi poradit? Děkuji
Dobrý den, v dědickém řízení jsem po rodičích získal akcie z kuponové privatizace, které potřebuji převést na sebe. Z odpovědí na dřívější dotazy ve vaší poradně jsem se dozvěděl, že si musím zřídit majetkový účet u CDCP. Jenže já shodné akcie už vlastním, protože jsme v kuponovce s rodiči investovali shodně. Nevyplývá z toho, že ten můj účet u CDCP už existuje? Děkuji
Dobrý den, mám smlouvu na investiční fondy jedné nejmenované firmy (klidně napíšu jaké). Fondy zřizovala babička před cca 10 lety u finanční s.r.o. firmy. Firma asi spadá pod větší firmu a tyhle menší bere jako dealery? A potom kupují fondy u Conseq? K věci.... pravidelně chodí výpisy (z Conseq), takže bylo vše ok. Ale chtěla jsem změnit telefonní číslo a ještě se zeptat, kdybych si to mohla vybrat atd. A začal problém. Na žádný email nikdo nereaguje a telefony jsou hluché (mobil hlásí, že neexistuje a telefon tůtá), webové stránky jsou zablokované- nenačtou se a píše to nějaký error, sídlo označené už není. Nevím, kdy babička s touto firmou komunikovala naposledy, ale asi jen při podpisu. Do teď jsme díky tomu, že chodí výpisy, nevěděli, že je nějaký problém. Na internetu nikde není, že by firma skončila, zkrachovala nebo tak. Zkoušela jsem psát na to Conseq, i tu "větší firmu", ale zatím bez odpovědi. Chci se zeptat, kde případně od koho, zjistím, že firma neexistuje atd. Jelikož nevím co s ní je, nemůžu ani podnikat kroky, jestli peníze vůbec uvidím. Moc prosím o pomoc, už jsem z toho vyřízená.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.